آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

عواقب توهین اکبر عبدی به مجلس کشیده شد!



اخبار,اخبار فرهنگی,اکبر عبدی

پس از فاجعه منا بود که اکبر عبدی مهمان یکی از برنامه های تلویزیون به مناسبت عید غدیر بود. او در این برنامه خاطره ای از سفرش به مکه تعریف کرد که اعتراضات بسیاری را برانگیخت.

اعتراض به خاطره گویی اکبر عبدی
با گذشت بیش از یک ماه از این خاطره گویی عبدی عبدالله تمیمی نماینده شادگان -از توابع استان خوزستان- در نطق خودر در مجلس گفت: چرا صداوسیما به خود اجازه می‌دهد که یک هنرپیشه در برنامه‌ای به عرب‌ها توهین کند؟
اگر یک دولت عربی کار خلافی انجام داده که ما هم آن را محکوم می‌کنیم نباید به عرب‌های اصیل خوزستان توهین شود. این سیاست صداوسیما خطرناک است و باید در آن تجدیدنظر شود. ضمناً ما عرب زبان نیستیم بلکه ما عرب اصیل هستیم!


وی افزود: استان خوزستان از ثروتمندترین استان‌های ایران است اما خودش از این خیر و برکت کم‌بهره یا بی‌بهره مانده و ما محرومیت، تبعیض و بیکاری را در شهرهای خوزستان می‌بینیم.
این جفا در حق خوزستان و البته خطرناک است. ما از دولت تدبیر و امید که بالاترین آراء را از مناطق عرب خوزستان به دست آورده به علت تبعیض در توزیع پست‌ها گله‌مندیم. بعضی از مسئولین متوجه نیستند که در خوزستان اقوام کنار هم زندگی می‌کنند و اگر در مدیریت استان تنها از یک قوم استفاده شود این یک زنگ خطر است و باید نسبت به آن هوشیار بود.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------