سروش صحت در خندوانه از بی ‎استعدادی‎اش در تست بازیگری گفت!



سروش صحت در خندوانه از بی ‎استعدادی‎اش در تست بازیگری گفت

برنامه خندوانه در شب گذشته (دوشنبه 5 مرداد) با اجرای رامبد جوان و با حضور سروش صحت از شبکه نسیم پخش شد.

در ابتدای برنامه و بعد از پخش تصاویری از این جشن، سروش صحت با ظاهری جدید و بدون داشتن ریش و سبیل همیشگی اش به عنوان کمدین به روی صحنه آمد و با این درخواست از حاضران که به خاطره‌هایم حتی اگر بی‌مزه بود، بخندید، دو خاطره از زمان جوانی و تستی که به درخواست مهران مدیری برای بازیگری داده بود تعریف کرد. او گفت : سالها پیش روزی برای تست بازیگری خدمت آقای مدیری رفتم . ایشان گفتند فرض کن گوینده خبر هستی و در حین خواندن خبر به خنده می افتی ، این را برای من بازی کن . سروش صحت گفت : من به آقای مدیری گفتم اصلا نمی توانم! آقای مدیری پیشنهاد داد که فرض کن یک گوینده خبر هستی و حین خواندن خبر یک اسلحه پشت سرت قرار می گیرد ، این را بازی کن . که سروش صحت گفت : این را که اصلا نمی توانم بازی کنم!

سروش صحت به خواسته رامبد جوان برای بار دوم در زندگیش حاضر شد جمله‌ای را با حالت اضطراب و ناراحتی بیان کند.

بعد از این تست رامبد جوان به او گفت به نظرم دیگر هیچ وقت سراغ بازیگری نرو! در همین حین جناب خان به صورت تلفنی وارد برنامه شد و از پشت خط نیز خنده‌هایی را روی لب‌ها آورد و در آخر نیز با گفتن قربانت بوس بوس ، از رامبد جوان خداحافظی کرد.

در ادامه برنامه و بعد از رفتن سروش صحت، رامبد جوان گفت : من امشب می‌خواهم از کسی دعوت کنم که سال های زیادی از روزهای عمرش را برای دفاع ، جنگیده است و پرچم صلح در دستش بالا است و می‌خواهد یادآوری کند که چه قدر جنگ بد است.

حمید صالحی، رییس موزه صلح و یکی از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس در ابتدای ورودش به برنامه خندوانه به ارتباطی که ایران با ژاپن در خصوص صلاح‌های نامتعارف و تاثیرات آن دارد اشاره کرد و در بخشی از حرف‌هایش راجع به تلاش برای گسترش صلح در این موزه گفت: خود ما به نوعی سند زنده برای نشان دادن تاثیر ظلم و صلاح‌ های شیمیایی و نامتعارف هستیم و سعی داریم تا معایب استفاده از آن‌ها را در جهان نشان دهیم چراکه یک بی‌خبری محض در دنیا درباره مصدومیت‌ های حاصل از به کار بردن این صلاح علیه ما وجود دارد.

سروش صحت در خندوانه از بی ‎استعدادی‎اش در تست بازیگری گفت

صالحی هنگام زدن لبخند 5 ثانیه ای خود اظهار داشت که این لبخند از جانب همه ایرانی‌ها به نشانی صلح است و امیدوارم یک جوری جواب آن را بدهید و سپس دو خاطره هندوانه‌ای از آن زمان‌ها (جنگ) تعریف کرد.

وی قرار شد برای شاد کردن مردم، 10 داوطلب را به صورت رایگان در دوره آموزش صلحی که در این موزه برای گسترش دوستی و صلح برگزار می‌شود ثبت نام کند.

وی در پایان برای همه مردم ضمن آرزوی سلامتی کرد و گفت که امیدوارم همیشه خوب و راضی باشید و حتی در بدترین شرایط نیز رضایت را داشته باشید.
اخبارفرهنگی - سیمرغ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------