بازیگری که دوسال در بیکاری مطلق است!



اخبار,اخبار فرهنگی,اکرم محمدی

اکرم محمدی درباره فیلمنامه های تلویزیونی سخن گفت و بیان کرد در شرایط موجود ترجیح می دهد کار نکند و حالا دو سال است که در بی کاری مطلق به سر می برد.

 اکرم محمدی با اشاره به نبود فیلمنامه های خوب در تلویزیون و همچنین فعالیت نداشتنش در سینما گفت: من دو سال است که در بیکاری مطلق هستم و فکر می کنم ما نیاز داریم که تعداد زیادی فیلمنامه های خوب وارد عرصه تلویزیون شود. البته دوستانی به نگارش فیلمنامه مشغولند و کارهایی هم ساخته می شود اما در تلویزیونی که این مخاطب گسترده را دارد نباید به این شکل محدود کار کرد.

 

بازیگر سریال «پدرسالار» با اشاره به فیلمنامه این اثر بیان کرد: در آن زمان فیلمنامه های بسیار خوبی داشتیم و همه عوامل یک تیم به نوعی با یکدیگر مشارکت داشتند.
وی در بیان دلیل خود از ماندگاری سریال هایی آن دوران یادآور شد: خارج از اینکه بخواهم شعار دهم در این سریال ها نوعی عشق جمعی وجود داشت که از ابتدای کار شکل می گرفت و به همه گروه سرایت می کرد. در وهله اول وقتی شما فیلمنامه خوبی را می دیدید سر شوق می آمدید و بعد می دانستید که همراه با کارگردان و عوامل قرار است کاری را انجام دهید که ماندگار شود و مردم آن را دوست داشته باشند اما زمانیکه هیچ کدام از این عوامل از جمله فیلمنامه خوب، کارگردان و گروه نباشند شما به سمت کاری می روید که تنها منبعی برای درآمد باشد همچنان که اکنون بسیاری مجبور هستند به این شکل کار کنند.


بازیگر سریال «خانه سبز» به سختی های کار در تلویزیون اشاره و بیان کرد: در این سال ها با بدحسابی های تلویزیون عده زیادی به همین شیوه و با فیلمنامه های ضعیف کار می کردند که خودش نوعی ریسک است و حالا دیگر با وجود همه این مسایل و در شرایطی که هیچ چیز به شکل حرفه ای وجود ندارد شما بابت چه کاری می خواهید ریسک کنید کاری که نمی توانید پای آن را امضا کنید؟ البته من از شیوه کاری مدیران جدید در تلویزیون خبر ندارم و امیدوارم که اوضاع بهبود یابد ولی ما به شدت نیاز داریم به کسانیکه وارد عرصه فیلمسازی شوند چون فیلمنامه های خوب بسیار کم داریم.


بازیگر «خانه به خانه» با تاکید بر اهمیت فیلمنامه اظهار کرد: من هر گاه می خواهم وارد کاری شوم روی فیلمنامه تاکید می کنم و معتقد هستم که در این صورت کارگردانی و عوامل هم خوب خواهند بود.
وی اضافه کرد: من در صورت نبود فیلمنامه های خوب ترجیح می دهم که در کاری بازی نکنم چون پرونده ای در کارهای من وجود دارد که نمی خواهم آن را خراب کنم و غیر از این هم مردمی هستند که شما نمی دانید جواب آنها را چگونه بدهید. ما با مردم روبه رو می شویم و انتظاراتی دارند که باید جوابگوی آنها باشیم در غیر اینصورت از شما روی برمی گردانند و حق هم دارند. هم اکنون هم این امر مشاهده می شود و می بینیم که مردم نگاهشان به سوی سریال های ماهواره است و در این صورت حتی اگر کار خوبی هم به پخش برسد دیگر مخاطبی نخواهید داشت.


بازیگر مجموعه «مرد هزار چهره» در پایان بیان کرد: من آرزو می کنم که اتفاقات خوبی در تلویزیون و سینما رخ دهد. تاکید بیشترم روی تلویزیون است چون سینما مخاطبان خود را دارد که می توانند به سراغ فیلم ها بروند و یا نروند اما تلویزیون در منازل مردم است و من دعا می کنم که برای این جعبه جادویی اتفاقات خوبی رخ دهد.

اخبار فرهنگی و هنری - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------