آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

گلایه یک بازیگر: بعد از 40سال بازیگری،کسی نامم را نمیداند!



اخبار,اخبار فرهنگی,منوچهر علیپور

یک بازیگر با اشاره به حضور خود در تئاتر و تلویزیون بیان کرد که حدود 40 سال است که بازیگرم اما بدشانس بوده ام و بسیاری از کارگردانان و حتی کسانی که با آنها همکاری داشته ام نام خانوادگی مرا نمی دانند.

 منوچهر علیپور با اشاره به فعالیت های خود در حوزه تصویر و تئاتر بیان کرد: چندی پیش مشغول تمرین دو تئاتر بودم و امسال هم چند کار در تلویزیون داشتم.
وی ادامه داد: هم اکنون در سریال «همه چیز آنجاست» نقش مدیر امور مالی شرکت فانی را بازی می کنم و پیش از آن هم در «انقلاب زیبا» حضور داشتم. همچنین در چند اپیزود از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی داشتم و به طور کلی حدود 40 سال است که در زمینه تئاتر و تلویزیون فعالیت دارم.


بسیاری مرا به نام نمی شناسند و تنها به چهره به یاد دارند
بازیگر سریال «انقلاب زیبا» با بیان اینکه با این همه فعالیت هنری احساس می کند به حق خود در این حوزه نرسیده است، گفت: متاسفانه بسیاری مرا به نام نمی شناسند و تنها به چهره به یاد دارند و دلیلش هم این است که برای من تبلیغات نشده است.
وی اضافه کرد: من نقش های خوبی بازی کردم و حتی زمانی هم نامزد بازیگری جشنواره تئاتر فجر شدم بنابراین فکر می کنم بدشانسی من و همچنین روابط عمومی ضعیفم در این مساله دخیل بوده است چون عادت ندارم به دفاتر سینمایی و هنری بروم و بخواهم که در کاری حضور پیدا کنم.


از سال 60 وارد تله تئاتر شدم
علیپور به حضور خود در اولین تله تئاترهای تلویزیون اشاره کرد و گفت: زمانیکه به محافل عمومی می روم معمولا نیمی از مردم مرا می شناسند و اظهار لطف می کنند که البته همان ها هم ابتدا نام مرا می پرسند و این به خاطر تبلیغاتی است که در مطبوعات برایم اتفاق نیفتاده است. درحالیکه من از سال 47 وارد حوزه تئاتر شدم و از سال 59 یا 60 در تلویزیون بودم. در آن زمان که هنوز کمتر کسی کار می کرد ما دایم در شبکه 2 تله تئاتر داشتیم.


وی در پایان با اشاره به اینکه گاهی دوستانش هم او را با نام نمی شناسند، بیان کرد: من سال 56 نمایشی را با داریوش فرهنگ کار می کردم و با هم نوعی دوستی داشتیم. زمانیکه او می خواست سریال «همه خانواده من» را در سال 90 کار  کند شخصی مرا به او معرفی  کرده بود و او مرا نمی شناخت و زمانیکه با هم رو در رو شدیم بیان کرد که سال هاست دوست هستیم؛ به این ترتیب اکثرا مرا باید در اینترنت ببینند تا بشناسند و فکر می کنم همین مساله هم در انتخاب من به عنوان بازیگر در فیلم و سریال ها موثر بوده است.
اخبار فرهنگی و هنری - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------