آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

5 بازيگري كه سواري با خودروهاي سبز را ترويج مي دهند +تصاوير



اخبار فرهنگی - 5 بازيگري كه سواري با خودروهاي سبز را ترويج مي دهند +تصاوير

5 ستاره معروف عرصه سرگرمي نه تنها كاربرد خودروهاي هيبريدي را ترويج مي دهند بلكه در كنار آن از حضور در اجلاس جهاني آب و هوا و همكاري با صندوقهاي زيست محيطي فروگذار نيستند. 

در چند سال گذشته كاربرد خودروهاي سبز و  هيبريد افزايش چشمگيري داشته است؛ چهره هاي معروف عرصه سينما و تلويزيون و سرگرمي در كنار مردم عوام سعي در معرفي اين خودروها داشته و درصدد گسترش استفاده از اين مدلها به جاي خودروهاي فسيلي هستند.

 

«كاليستا فولك هارت» در سال 2002 و پس از آن همسرش «هريسون فورد» كاربرد خودروهاي هيبريدي را با مدل «پريوس» در مراسم اسكار معرفي كردند ، و پس از آنها «جي لنو» بزرگترين مجموعه دار خودرو در ميان چهره هاي سرگرمي ، با حمايت از كاربرد خودروهاي سبز ، علم مبارزه با گازهاي گلخانه اي را برداشته و حتي با حضور در اجلاس جهاني آب و هوا استفاده از خودروهاي هيبريدي را روشي تأثيرگذار در مقابله با مشكلات زيست محيطي معرفي كردند.

 

در اين زمينه 5 ستاره معروف عرصه سرگرمي نه تنها كاربرد خودروهاي هيبريدي را ترويج مي دهند بلكه در كنار آن از حضور در اجلاس جهاني آب و هوا و همكاري با صندوقهاي زيست محيطي فروگذار نيستند.

 

«نيل يانگ»

اخبار , اخبار فرهنگی , خودروهاي هيبريدي

 

«نيل يانگ» مدل الكتريكي «لينكولن» را مي راند. او سفري را با اين خودرو آغاز كرده بود و مخالفت خود را با حفاريهاي گسترده كشف ميدانهاي نفت و گاز اعلام كرد. «ولت» از فعالان اصلي در زمينه كمك به بوميان مناطق نفت خيز است افرادي كه در اثر حضور شركت هاي بزرگ به مشكلات بزرگي برخورده اند.

 

«لئوناردو دي كاپريو»

 

اخبار , اخبار فرهنگی , خودروهاي هيبريدي

 

«دي كاپريو» حمايت خود را از محيط زيست با خريد خودروي «تويوتا پريوس» آغاز كرد و پس از آن به تسلا و فيسكر كارما هيبريدي هم علاقه نشان داد. او از مهمانان و سخنرانان اصلي اجلاسهاي آب و هوايي است و اخيرا در همكاري مشترك با «گيلدو پاستور» اولين سري از مسابقات فرمول يك خودروهاي الكتريكي را برگزار مي كند.

 

«جورج كلوني»

 

اخبار , اخبار فرهنگی , خودروهاي هيبريدي

 

بر خلاف ظاهر جذاب اين بازيگر ، خودروي او بسيار كوچك و زشت است. كلوني بارها از مدل تسلا شكايت كرده است ولي تانگو الكتريكي خود را همچنان حفظ كرده است.

 

«تام هنكس»

 

اخبار , اخبار فرهنگی , خودروهاي هيبريدي

 

«هنكس» مدل تويوتا (RAV4EV) را در سال 2002 خريد. اين شاسي بلند يكي مدلهاي هيبريدي تويوتا است. ميزان رضايت هنكس از اين خودرو به حدي است كه طي نامه اي سرگشاده به «نيويوركر» از مزاياي اين مدل تعريف كرد.

 

«ديويد لري»

 

اخبار , اخبار فرهنگی , خودروهاي هيبريدي

 

ستاره شبكه ABC مدل تويوتا پريوس سوار مي شود. او  نه تنها از فعالان مبارزه با گازهاي گلخانه اي است بلكه مدام در برنامه هاي تلويزيوني خود استفاده از خودروهاي هيبريدي را توصيه مي كند.

اخبار فرهنگی - سينما خبر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------