آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد!



اخبار , اخبار فرهنگی , ابوالفضل پورعرب

اخبار فرهنگی - ابوالفضل پورعرب: از ایدز و اعتیاد گفتند اما نگفتند سرطان دارد!

من از همه می‌خواهم با هم کمی مهربان‌تر باشیم.

 ابوالفضل پورعرب، بازیگر نام آشنا و محبوب سینما، شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» از آوار شایعات بر سر هنرمندان، بازیگران و چهره‌های سر‌شناس گله کرد و گفت: همه نوشتند و گفتند پورعرب معتاد است، ایدز گرفته، اما هیچ کسی نگفت او سرطان دارد.

 

پورعرب با بیان مراتب سپاس خود از مردم برای دعا‌هایشان که با تلاش پزشکان در درمان و بازگشت سلامتی به او همراه بود افزود: بیماری سرطانم خوش خیم بود.

 

بازیگر فیلمهای نرگس و عروس که با چهره‌ای متفاوت از سالهای جوانی و آنچه پیش‌تر از وی دیده بودیم در تلویزیون حاضر شده بود، با اشاره به اینکه چندی است به دنیای سینما بازگشته، گفت با دنیای بازیگری خداحافظی کرده و قصد فیلمسازی دارد.

 

وی اظهار کرد: برای من جالب است کسانی که مرا می‌شناختند هرگز در این دوره ۴ ساله بیماری به من زنگ نزدند و البته چه بسیار کسانی که با من کاری نداشته‌اند اما همواره جویای حالم بودند.

 

او با اشاره به انتشار شایعه درگذشت خود در برخی رسانه‌ها، با عذرخواهی از پسرش گفت: با پسرم تماس گرفته بودند و گفته بودند پدرت فوت کرده. ما هم مثل دیگران خانواده‌ای داریم، فرزند و مادر و اقوام و دوستانی داریم، این شایعات آن‌ها را نگران می‌کند.

 

پورعرب در پایان سخنانش در حالی که با مردم صحبت می‌کرد گفت: رمز مانایی بازیگر، مردمی بودن اوست. این مردم هستند که بازیگری را ماندگار یا گذرا می‌کنند. من از همه می‌خواهم با هم کمی مهربان‌تر باشیم.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , ابوالفضل پورعرب


اخبار فرهنگی - جام جم آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------