آلبوم عروسی میلیاردرهای جهان



اخبار فرهنگی و هنری - ازدواج​هاي پرخرج جهان را کدام آدم​ها برپا کردند؟

شاید خیلی مواقع از خودتان پرسیده باشیدکه میلیاردرهای دنیا با پول‌های‌شان چه می‌کنند؟ اصلا مگر می‌شود این همه پول را خرج کرد؟ یا اگر جای هر کدام از این چهره‌ها بودید، چطور مراسم عروسي خود را برپا مي​کرديد؟

 آلبوم عروسی میلیاردرهای جهان
اين گزارش اطلاعاتي به شما درباره پرهزينه​ترين ازدواج​هاي جهان مي​دهد گرچه خيلي از آن​ها آخر و عاقبت خوشي هم نداشته​اند و تنها  براي ثبت در رکوردها مناسب هستند.


1. پرنس ویلیام و کیت میدلتون
هزینه: 34 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 

 خانم کیت میدلتون که همسر شاهزاده زمان خود شد، 34 میلیون دلار خرج روی دست خانواده سلطنتی گذاشت. این زوج جوان که به تازگی با به‌دنیا آمدن پسرشان تیتر رسانه‌ها شدند. درحالی که بسیاری از مردم دنیا عروسی آنها را به صورت زنده به تماشا نشسته بودند در کلیسای وستمینستر لندن با هم پیمان ازدواج بستند. هزینه مسائل امنیتی به تنهایی 30 میلیون دلار برای این خانواده آب خورد و مابقی هزینه‌ها صرف غذا و اتفاق‌های مرسوم عروسی‌های لوکس آدم معروف‌ها شد. اما بد نیست جزئیات مختصری از هزینه‌های این عروسی اشرافی را بدانید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 
نکته: پیش از این عروسی اشرافی پدر و مادر شاهزاده ویلیام (پرنس چارلز و دیانا اسپنسر) هم که به عروسی قرن معروف است در 29 ژانویه 1981 صورت‌حسابی64 میلیون دلاری از خزانه سلطنت انگلستان برای این عروسی پرداخت شد.


2. الکساندرا کوکوتویچ (ملکه  زیبایی یوگسلاوی) و آندره ملیچکو
31May 2005
هزینه: 30 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 

این عروسی که بیش از 30 میلیون دلار هزینه داشت مابین میلیونر روسی و یک مدل یوگسلاو در سواحل فرانسه برگزار شد. این مراسم در سال 2005 به عنوان گران‌ترین مراسم عروسی شناخته شد و در جدول گران‌ترین عروسی‌ها قرار گرفت. کریستینا آگوئیلرا و ویتنی هوستون در این مراسم عروسی اجرای برنامه کردند و هر کدام شش میلیون و 300 هزار دلار دستمزد گرفتند. تنها هزینه خوانندگان این مراسم نزدیک به 10 میلیون دلار بود.
- لباس عروس: 2 میلیون دلار
-پذیرایی از مهمان ها هر نفر: 7هزار دلار
-جواهرات و تاج: 5/1 دلار 

 

3. پترا اِکلِستون و جیمز استونت
18 Aug 2011
هزینه: 20 میلیون دلار
عروسی دختر آقای برنی اکلستون، رئیس و مدیر عامل شرکت‌های «مدیریت فرمول یک» که خودش هم از طراحان معروف لباس و مدل لبای‌های آرمانی است، با یکی از معروف‌ترین تاجر‌های انگلیس آقای جیمز استونت هم از آن عروسی‌های پرخرج دنیاست.تمام اتفاقات این جشن پرهزینه استثنایی و خیره‌کننده بود؛ از قصری در شهر قرون وسطی رم که به خاطر این روز بزرگ تا کیلومترها بسته شده بود تا لباس عروس و داماد ومهمانان سرشناسی که برای اجرای برنامه به مراسم دعوت شده بودند. دختر میلیونر بعد از خرج‌های سرسام آوری که روی دست پدرش گذاشته بود در 22سالگی تصمیم گرفت بهترین عروسی دنیا را بگیرد.


4. مایکل جردن و ایوت پریتو
27 Apr 2013
هزینه: 10 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 
ازدواج گرانقیمت بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین بازیکن بسکتبال دنیا مایکل جردن با مدل ایوت پریتو شاید جزء خبرسازترین جشن‌های عروسی چند سال اخیر آدم معروف‌ها بود. جردن 50 ساله و نامزد مدلش، ایوت پریتو، 35 ساله، در پالم بیچ فلوریدا ازدواج کردند. حدود 500 نفر با اتوبوس به کلیسای اسقفی «بتستا بای سی» آمدندکه البته جردن 1500 نفر دیگر را برای مهمانی به باشگاه بیرز دعوت کرد.


 او برای مراسم ازدواج یک خیمه بزرگ 40 هزار فوت مربعی برپا کرد که 5000 فوت مربع از خانه شیک و باکلاس خودش در همان نزدیکی بزرگ‌تر بود و گروه ارکستر مراسم کل روز قبل از عروسی را به تمرین موزیک برای این جشن بزرگ اختصاص دادند. سیستم نورپردازی و صحنه اصلی هم بسیار باشکوه بود. این ازدواج، ازدواج دوم جردن است.او از ازدواج اول خود سه فرزند دارد.


5. کیم کاردشیان و کریس همفریس
20 Aug 2011
هزینه: 10 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 
ستاره پرحاشیه سینمای تجاری کیم کاردشیان و ازدواجش با بازیکن حرفه ای بسکتبال ام بی ای «کریس همفریس» در رده‌های نخست پرزرق و برق‌ترین مراسم‌های ازدواج بود.حدود 500 نفر از اقوام و دوستان این دو ستاره هنر و ورزش در مراسم ازدواج آنها حاضر بودند.
کیم 30 ساله لباسی را که توسط «ورا ونگ» و از روی مدل لباس «پیپا میدلتون» خواهر دوشس کمبریج دوخته شده بود بر تن و دسته گل سفیدی در دست داشت. با تمام این بریز و بپاش‌ها ازدواج آنها تنها 72 روز طول کشید و کیم کاردشیان در ازدواج بعدی خود با «کانیه وست» هم مراسم عروسی مجللی را در کاخ ورسای تجربه کرد اما مجموع هزینه‌های آن کمی کمتر از ازدواج پر خرج سابقش بود.


6. وین و کولیین رونی
2 Jan 2008
هزینه: 8 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 

ازدواج یک مجری مشهور با یک فوتبالیست معروف به حد کافی جذاب هست اما این عروسی با هزینه های بسیار زیادش بیش از انتظار جذاب شده بود. مراسم عروسی چهار روز به طول انجامید. جشن عروسی در یک قایق بادبانی با حضور 64 مهمان که با جت های خصوصی به ایتالیا سفر کرده بودند صورت گرفت. او مراسمش را در ایتالیا و روی یک قایق گرفت. تنها لباس عروس برای او بیش از700 هزار دلار هزینه بر داشت و توانست در جایگاه پنجم گران‌ترین عروسی‌های جهان جا بگیرد.

 

آنها همچنین تعدادی از مهمانان مراسم ازدواج‌شان رابا پنج هواپيماي اختصاصي كوچك از انگليس به ايتاليا منتقل کردند كه اين پروازها بيش از ‪ ۴۰۰‬هزار دلار هزينه داشته است.هزينه سنگين اين ازدواج مجلل از جمله مواردي است كه قرار نبود فاش شود اما خبرنگاران محلي از اين رويداد مطلع شدند و آن را فاش كردند.


7. جسیکا بل و جاستین تیمبرلیک
19 Oct 2012
هزینه : 5/6 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 

«جسیکا بل» بازیگر زن سینمای تجاری با «جاستین تیمبرلیک» خواننده پاپ درهتل جکسون هول واقع در وایومینگ ، ازدواج کردند. این هتل همان جایی بود که این زوج باهم نامزد کرده بودند.مهمانان خوش‌شانس جاستین و جسیکا نیز در همین هتل لوکس چهارفصل اقامت کردند و پذیرایی شدند.این عروسی کاملا محرمانه و دور از چشم رسانه‌ها برگزار شد اما بعدها خبر مراسم مجلل آنها با جزئیات ،حکایت از عروسی پرخرج با انواع و اقسام غذا و نوشیدنی‌ها، نمایش‌ها و آتش بازی و اتفاق‌های پر زرق و برق داشت.


8. چلسی کلینتون و مارک مزوینسکی
2 Aug 2010
هزینه: 8/4 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 
چلسی کلینتون دختر بیل و هیلاری کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده  و مارک مزوینسکی در یک شهر کوچک در 160 کیلومتری نیویورک با هم ازدواج کردند. مراسم عروسی آنها با حضور حدود 500 مهمان و با هزینه‌ای حدود 5 میلیون دلار برگزار شد. برای بسیاری از آمریکایی‌ها این ازدواج از نظر اهمیت و جالب بودن مانند ازدواج در خانواده‌های سلطنتی اروپاست محل عروسی یک کاخ ییلاقی در منطقه راینبک در دره هودسن بود که پرواز هواپیما و هلی‌کوپتر بر فراز این محل ممنوع شده بود.

- ایجاد دستگاه‌های خنک کننده در چادرهای مراسم: 600 هزار دلار
-  تامین امنیت مراسم: 200هزار دلار
-گل آرایی: 150هزار دلار
- کیک: 11هزار دلار


9. تام کروز و کتی هولمز
19 Nov 2006
هزینه :8/4 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 
با اینکه حدود شش سال از ازدواج تام کروز و کتی هولمز ستارگان سينمای تجاری می گذرد، مراسم ازدواج آنها هنوز هم در فهرست گران‌قیمت ترین مراسم عروسی دنیاست. این ازدواج 19 ماه پس از اینکه تام کروز بر فراز برج ایفل از کتی خواستگاری کرد، انجام شد. مراسم عروسی در یک قلعه  قدیمی متعلق به قرن پانزدهم در ایتالیا انجام شد. تنها 150 مهمان در این مهمانی حضور داشتند، جورجیو آرمانی طراح لباس عروسی بود و عروس و داماد پس از این مراسم رؤیایی برای ماه عسل به جزایر مالدیو رفتند.کیک پنج طبقه ویژه، آتش‌بازی، شام و پذیرایی بی‌نظیر و مهمانان استثنایی از اتفاق‌های هیجان‌انگیز این عروسی بود که این ازدواج 5 سال بیشتر دوام نداشت.
- لباس عروس: 45 هزار دلار
- نورپردازی و آتش بازی: 200هزار دلار
-اجاره کاخ: 400هزار دلار


10. کریستینا و جردن برتمن
19 Nov 2005
هزینه: 3 میلیون دلار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ازدواج​هاي پرخرج جهان

 

کمتر کسی است که از ماجرای خواستگاری این زوج بی خبر باشد. مدیر اجرایی موسیقی با رمانتیک‌ترین راه ممکن، از او خواستگاری کرد. زمانی که این زوج در کالیفرنیا در تعطیلات بودند؛ جردن اتاق‌شان را در هتل پر از گلبرگ‌های گل سرخ و جعبه‌های هدیه کرد. داخل هرجعبه یک هدیه و یک شعر با دست‌خط خود جردن بود که احساسش را به کریستینا ابراز می‌کرد.


وقتی کریستینا بالاخره آخرین جعبه را باز کرد. با یک حلقه 5 قیراطی مبهوت کننده روبه‌رو شد و جردن روی یک زانو، زانو زد و از اوخواست که با او ازدواج کند اما مهم تر از همه مراسم ازدواج مجلل این زوج با 200 مهمان مخصوص است که بد نیست سری به هزینه‌های آن بزنیم (این زوج در سال 2011 از هم جدا شدند).

اخبار فرهنگی و هنری - مجله زندگی ایده آل ، برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------