آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

امیر جعفری: امسال ما می‌ترکانیم!!



فيلم‌هاي نوروزي,اسامی  فيلم‌هاي نوروزي

 

امیر جعفری كه در سریال نوروزی شبكه‌ی اول سیما به نام «چك برگشتی» بازی می‌كند، خطاب به بینندگان این سریال، گفت: منتظر باشید چون می‌خواهیم با این سریال بتركانیم، امسال می‌تركانیم.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا،‌ درباره‌ی فضای سریال نوروزی شبكه اول سیما عنوان كرد: فضای كار از دید من كاملا جدی است.

او با تاكید بر این ‌كه بعد از «چاردیواری» كار طنزی را تجربه نكرده است، افزود: این سریال هم قرار است یك كار جدی باشد. من در این سریال، نقش لطیف را بازی می‌كنم. لطیف، كاراكتری است كه چكش برگشت خورده و باید این چك را نقد كند كه در این میان اتفاقاتی می‌افتد.

امیر جعفری كه بعد از «زیر هشت» و «چهاردیواری» سومین سریالش را با سیروس مقدم تجربه می‌كند، درباره‌ی این همكاری مجدد گفت: كار كردن با سیروس مقدم لذت‌بخش است، درحالی كه فشار كار روی ما خیلی زیاد است و با این كه روزانه 16 ـ 17 ساعت كار می‌كنیم، گروه خوبی داریم و تهیه‌كننده و سیروس مقدم به ما انرژی می‌دهند كه باعث می‌شود خستگی را حس نكنیم.... / isna.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------