زن قمه کش فیلم رستاخیز دستگیر شد!



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم رستاخیز

سعید منتظرالمهدی: تاکنون تعدادی از این افراد که فیلمشان نیز منتشر شده بود دستگیر شدند و زنی که در آن فیلم اقدام به قمه‌زنی می‌کرد شناسایی شده است.

خانمی که جلوی سینما شکوفه قمه زنی می کرد
سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در سومین نشست خبری خود در مورد حاشیه سازان اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت: تعدادی از این افراد که فیلمشان نیز منتشر شده بود دستگیر شدند و زنی که در آن فیلم اقدام به قمه‌زنی می‌کرد شناسایی شدند.


فیلم سینمایی «رستاخیز» در روز 24 تیر 1394 به اکران عمومی درآمد. اما ساعاتی از اکران این فیلم نگذشته بود که برخی از معترضان مقابل سینما شکوفه علیه فیلم تجمع کردند. تجمعی که باعث ایجاد فضا ناامنی در فضای فرهنگی کشور شد.


در روزهای بعد از این تجمع بحث برانگیز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که زنی را در حال قمه زنی مقابل سینما شکوفه نشان می‌داد. اقدامی مذموم که با واکنش‌ محافل مذهبی مواجه شد.


در سومین نشست خبری سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا از اخرین وضعیت حاشیه سازان اکران فیلم‌سینمایی «رستاخیز» سوال شد.
منتظرالمهدی گفت: در حال حاضر پرونده‌ای در این خصوص در نیروی انتظامی تشکیل شده و پلیس برای بررسی موضوع وارد شده است و تاکنون تعدادی از این افراد که فیلمشان نیز منتشر شده بود دستگیر شدند و زنی که در آن فیلم اقدام به قمه‌زنی می‌کرد شناسایی شده است.
اخبار فرهنگی و هنری - تسنیم نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------