اصغر فرهادي فيلم انتخاباتي هاشمي را مي‌سازد



اصغر فرهادي, فيلم انتخاباتي,فيلم انتخاباتي هاشمي

اصغر فرهادي فيلم انتخاباتي هاشمي را مي‌سازد

خبرگزاري آريا- اصغر فرهادي کارگردان برنده جايزه اسکار فيلم انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را مي‌سازد.به گزارش آريا به نقل از ستاد انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، طي مذاکرات اخير ستاد انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اصغر فرهادي،‌ وي ساخت فيلم انتخاباتي آيت‌الله هاشمي را پذيرفته است.

اصغر فرهادي که هم‌اکنون به بهانه برگزاري جشنواره فيلم کن در فرانسه بسر مي‌برد، طي روزهاي آينده به ايران مي‌آيد و اين فيلم را مي‌سازد.در حال حاضر ماني حقيقي و پيمان معادي مشغول کار روي فيلمنامه اين مستند انتخاباتي هستند و به محض حضور اصغر فرهادي، فيلمبرداري فيلم آغاز خواهد شد.

ساختار اين فيلم مستند داستاني خواهد بود و نام موقت آن «آيت‌الله» است.اصغر فرهادي درباره ساخت اين فيلم گفته است: من آدم سياسي نيستم و هميشه از سياست فرار کردم اما وقتي اين پيشنهاد به من داده شد، احساس کردم براي خروج کشورم از بحران و مشکلاتي که براي هموطنانم بوجود آمده، بايد اين کار را انجام بدهم.

اميدوارم مردم کشورم به کسي راي بدهند که آبرويش را در سن 79 سالگي گذاشته تا خدمتي به کشور و مردم کند.«اصغر فرهادي» کارگردان نامدار ايراني برنده جايزه اسکار و خرس نقره‌اي جشنواره برلين است و در حال حاضر فيلم جديدش با عنوان «گذشته» در بخش اصلي جشنواره فيلم کن با فيلمسازان نامدار جهان رقابت مي‌کند./خبرگزاری آریا

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------