5 نابغه‌ی هالیوود با IQ بالاتر از 145 + تصاویر



از شارون استون تا تارانتینو
5 نابغه‌ی هالیوود با IQ بالاتر از 145 + تصاویر

این تست‌ها توسط سازمان بین‌المللی Mensa انجام شده است.

 

عکس نابغه‌ی هالیوود,عکس بازیگران زن هالیوود

 

 5  نابغه ی هالیوود با IQ بالاتر از 145 به عنوان نوابغ دنیای سینما شناخته شدند.  عدد IQ اعلام شده درباره این سینماگران، برگرفته از سازمان بین المللی Mensa است.

 

شارون استون,عکس بازیگران زن هالیوود

 

5- شارون استون : ستاره سینما در دهه ی هشتاد و نود میلادی دارای ضریب هوشی 154 می باشد که وی را در رده افراد نابعه دسته می کند. شارون استون البته در زندگی شخصی اش هم نشان داده که فردی بسیار باهوش است چراکه در سن 15 سالگی موفق شده در دانشگاه ادینبورو پنسیلوانیا ثبت نام کند و هوش سرشار خودش را به رخ بکشد!

استون در عالم سینما اما بیشتر از اینکه انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد، انتخاب های جنجالی داشته و اصلی ترین آنها هم مربوط به فیلم « غریزه اصلی » و جنجال های مشهور آن فیلم بوده است!

 

کویینتین تارانتین,عکس بازیگران زن هالیوود

 
4- کویینتین تارانتینو : : کارگردان سازنده آثار نامتعارف سینما و عشقِ اکشن رده « ب » هالیوودی، دارای نمره 160 در ضریب هوشی است که نام وی را وارد دسته " نابغه ها "می کند. البته تارانتینو نشان داده که این عدد واقعاً برازنده وی بوده چراکه وی جزو معدود کارگردانان مشهور هالیوودی محسوب می شود که ابداً تحصیلات آکادمیک در حوزه سینما ندارد و فقط از طریق فیلم دیدن ( آن هم در ویدئو کلوپ! ) موفق شده به درک بالایی در سینما برسد. تارانتینو هم اکنون یکی از برترین کارگردانان هالیوود به شمار می رود که البته لقب « قاتل ژانر » هم به وی اطلاق می کنند!

 

جیل اس تی. جان,عکس بازیگران زن هالیوود

 

3- جیل اس تی. جان : در بین نامهای قرار گرفته در این لیست، جیل اس تی . جان یکی از ناشناخته ترین افراد به شمار می رود که نمره ضریب هوشی وی 162 می باشد. مطمئنا سینماروهای قدیمی ، جیل اس تی. جان را با یکی از قسمت های « جیمزباند » با نام « الماس ها همیشگی هستند » به یاد خواهند آورد که در واقع در آن فیلم یک دختر " جیمزباندی " محسوب می شد!

آخرین فیلم اس تی. جان ، « تماس » نام داشت که در سال 2002 ساخته شد و پس از آن وی برای همیشه بازنشسته شد. با اینحال اس تی. جانِ نابغه با ضریب هوشی 162 را در عالم سینما فقط با همان نقش دختر " جیمزباندی " به یاد می آورند!

 

دولف لاندرگن,عکس بازیگران زن هالیوود

 

2- دولف لاندرگن : بازیگر فیلمهای اکشن در دهه ی 80 و 90 میلادی برخلاف نقش هایی که اغلب بازی می کرد، فرد باهوشی محسوب می شود چراکه دارای نمره ضریب هوشی 162 می باشد که البته زمین تا آسمان با تصویری که از وی در فیلمها مشاهده می کنیم تفاوت دارد!

لاندرگن برخلاف چهره عموماً خشنی که از خودش در سینما به جای گذاشته، فردی بسیار باهوش و باسواد است که در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تحصیل کرده است. لاندرگن واقعی شباهت چندانی به شخصیت بزن بهادر خودش در دنیای سینما ندارد!

 

جیمز وود,عکس بازیگران زن هالیوود

 

1- جیمز وود : رده نخست باهوش ترین بازیگران هالیوود متعلق به جیمز وود می باشد که با ضریب هوشی اعجاب انگیز 182 ، یکی از " فرا نابغه های " هالیوود به شمار می رود. جیمز وود که از بازیگران کهنه کار هالیوود محسوب می شود ، در حال حاضر باهوش ترین سینماگر شناخته شده در هالیوود محسوب می شود و به نظر نمی رسد که به این زودی ها کسی بتواند از لحاظ ضریب هوشی به پای او برسد! البته هوش سرشار جناب وود مابه ازای بیرونی هم دارد و آن این هست که وی در اواخر دهه ی ششم زندگی اش موفق شده تا دوست دختری در کنار خودش داشته باشد که جای نوه اش است!

/قانون آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------