آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مسافران برزيل ممنوع‌التصوير شدند



اخبار,ممنوع التصویر شدن بازیگران صدا و سیما اعزامی به برزیل

 

اخبار ورزشی - حاشيه‌هاي هنرمندان در برزيل به مذاق تلويزيون خوش نيامد
 مسافران برزيل ممنوع‌التصوير شدند 

حرف و حديث‌ها در مورد هنرمنداني كه با هزينه يك اسپانسر شخصي به برزيل سفر كرده بودند همچنان ادامه دارد. پس از اينكه مخالفان اين پروسه بحث‌هايي مثل شلوارك پوشيدن بعضي از هنرمندان، سيگار كشيدن و گرفتن عكس يادگاري ‌زننده‌ را سوژه كردند، اين بار ‌زمزمه‌هايي درمورد ممنوع‌التصوير شدن اين هنرمندان مي‌شنويم.

درحالي كه در روزهاي اخير تعدادي از اين هنرمندان به برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني دعوت شدند، خيلي زود با آنها تماس‌هايي برقرار شد و مسوولان آن برنامه‌ها به اين افراد اعلام كردند فعلا اجازه حضور در مقابل دوربين‌ها را ندارند. اما درواكنش‌به‌اين ضرب‌الاجل ‌شنيده‌شده كه بعضي از مسوولان بلندپايه تلويزيون در مذاكرات‌شان با سيدجواد هاشمي در كمال تعجب اعلام كرده‌اند كه مشكلي در اين خصوص وجود ندارد!


نكته قابل توجه ديگر در مورد خبر ممنوع‌التصوير شدن اين اكيپ هنري در جايي است كه سريال بعضي از آنها اين روزها از تلويزيون پخش مي‌شود و مشخص نيست تكليف سريال ستايش با نقش محوري نرگس محمدي چه مي‌شود. سوال ديگر اين است كه براي محمدرضا شريفي‌نيا با توجه به مقبول بودنش براي نهادهاي‌تصميم‌گيرنده در كشور چه اتفاقي مي‌افتد و آيا مي‌شود اين را پذيرفت كه شريفي‌نيا ديگر نتواند مقابل دوربين برود؟


مهراب قاسم‌خاني نويسنده خوب كشورمان كه با توجه به خصوصياتش و بيانيه تندش به چهره برجسته اين پرونده تبديل شده،آنقدري كه از اتفاق‌هاي خارج از محدوده و پنهان شدن مهره‌هاي كليدي اين ماجرا ناراحت است، از خبر ممنوع‌التصويري‌اش دلخور نيست: «ممنوع‌التصوير؟ من نويسنده هستم و احتمالا دوستان اين را فراموش كرده‌اند! به هرحال چهار تا برنامه ما را دعوت مي‌كردند و حالا هم به لطف آقايان به اين برنامه‌ها نمي‌رويم. از ممنوع‌التصوير شدن ناراحت نيستم. چيزي كه مرا ناراحت مي‌كند اين است كه چه كساني چنين تصميمي را گرفته‌اند.


اينكه به كدام گناه و به چه دليل با دوستان من چنين برخوردي را انجام مي‌دهند برايم عجيب است كه به سيدجواد (هاشمي) مي‌گويند مشكلي وجود ندارد ولي آنهايي كه معلوم نيست چه كساني هستند مي‌گويند ما ممنوع‌التصوير هستيم!»
اخبار فرهنگی -  گل

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------