آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

تصویر علیرضا قربانی و حسن فتحی در پشت صحنه سریال «شهرزاد»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رابطه کاری علیرضا قربانی و حسن قربانی، سابقه طولانی دارد. رابطه‌ای که حاصل آن حالا ترانه‌های معروف و نوستالژیکی مثل «شب دهم» و «مدار صفر درجه» هستند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا قربانی سال‌هاست که در حوزه موسیقی فعال است او بیش از ده آلبوم از سال ۱۳۹۳ تا به امروز منتشر کرده و تاکنون با کارگردانان زیادی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی همکاری داشته است. از ضیاءالدین دری در «کیف انگلیسی» گرفته تا شهاب حسینی در «ساکن طبقه وسط».

حسن فتحی نیز سابقه خوبی در تلویزیون دارد. او با ساخت سریال‌های پربیننده‌ای مثل «شب دهم»، «مدار صفر درجه»، «زمانه»، «اشک‌ها و لبخندها»، «پهلوانان نمی‌میرند» و … حالا به بخشی از حافظه تصویری مخاطبان رسانه ملی تبدیل شده است.

اما حاصل همکاری این دو نفر یعنی علیرضا قربانی و حسن فتحی در دو سریال «شب دهم» و «مدار صفر درجه» باعث شد که ترانه تیتراژ این دو سریال همچنان طرفدار داشته باشد. شاید به همین خاطر است که وقتی خبر ساخت  سریال جدید حسن فتحی «شهرزاد» منتشر شد خیلی‌ها امیدوار بودند که علیرضا قربانی خواننده تیتراژ این سریال باشد. انتظاری که پربیراه هم نبود و سرانجام خبر همکاری این دو منتشر شد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا ترانه تیتراژ این سریال هم تجربه موفق همکاری‌های پیشین این دو هنرمند را تکرار می‌کند یا نه.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------