فراخوان تصویری بازیگر برای فیلم جدید فرهادی / «برسد به‌دست آهو» در ایران کلید خورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اصغر فرهادی کارگردن سینما و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، پیش تولید هفتمین فیلم سینمایی اش را با انتشار فراخوان بازیگری آغاز کرد.

 
این فیلم «برسد به دست آهو» نام دارد و در ایران ساخته می‌شود.
کاوه سجادی حسینی که پیش از این فیلم‌های «بوفالو» و «شب، بیرون» را کارگردانی کرده است، در مقام دستیار کارگردان، در ویدئویی کوتاه، از تمام علاقه‌مندان به بازیگری دعوت کرده تا با تهیه فیلمی از خودشان، مشخصات خود را ضبط کرده و به شماره تلگرام اعلام شده در ویدئو فراخوان ارسال کنند.

این فراخوان بازیگری، محدودیت سن و جنسیت ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تهیه شده از خود را صرفا از طریق نرم‌افزار تلگرام برای گروه تولید این فیلم ارسال کنند.

اصغر فرهادی پیش این در دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» از نابازیگر استفاده کرده بود. او از فیلم «چارشنبه سوری» به بعد (سومین فیلمش) از نابازیگر استفاده نکرد.

 فرهادی که پیش تولید هفتمین فیلمش را آغاز کرده، پس از ساخت این فیلم در ایران، راهی اسپانیا می‌شود تا دومین فیلم بین‌المللی‌اش را در این کشور بسازد. او پیش از این فیلم «گذشته» را به عنوان نخستین تجربه‌ی بین‌المللی اش در پاریس ساخته بود. برنیس بژو بازیگر فرانسوی برای بازی در این فیلم جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی فیلم کن را برد.

 الكساندر ماله گى مدير كمپانى «ممنتو» از کشور فرانسه و پدرو آلمادوار فيلمساز اسپانيايى، به صورت مشترك فيلم جدید این کارگردان را در اسپانیا تهیه خواهند کرد. حضور پنه‌لوپه کروز در این فیلم قطعی شده است.

 

اخبار فرهنگی  - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------