آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

وقتی رامبد جوان عادل فردوسی‌پور را حسابی تحویل گرفت/ عادل فردوسی‌پور درباره «نود» چه گفت؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وقتی رامبد جوان عادل فردوسی‌پور را حسابی تحویل گرفت/ تو چطور می‌توانی اینقدر موفق باشی؟

عادل فردوسی‌پور امشب میهمان برنامه «خندوانه» بود و درباره خودش و برنامه‌اش سخن گفت.

رامبد جوان در آغاز برنامه گفت: «به نظرم لیز‌تر از این آدم وجود ندارد چون مثل ماهی از دست آدم سر می‌خورد. خیلی از شب‌ها به من زنگ زده و تشویقم کرده و من در تمام این شب‌ها به او اصرار و اصرار کردم که به برنامه بیاید و او گفته نه.»

جوان افزود:‌ «تا این که یک شب به من گفت هر وقت بخواهم بیایم خودم بهت زنگ می‌زنم و بالاخره زنگ زد.»

مجری «خندوانه» به فردوسی‌پور گفت: «تو چه جوری می‌توانی اینقدر موفق باشی؟ به نظرم از تماشای آدم‌ها می‌شود یک چیزهایی یاد گرفت و آدم از تماشای تو موفقیت را یاد می‌گیرد. موفقیتی که تویش پر از صداقت، نکته‌بینی، هوش، پشتکار و استقامت است.»

عادل فردوسی‌پور درباره «نود» چه گفت؟
 فردوسی‌پور در این برنامه پیرامون «نود» گفت: «رامبد تو خودت می‌دانی حفظ یک جایگاه چقدر سخت است. به دست آوردن موفقیت کار ساده‌ای است ولی نگه داشتن آن بسیار سخت است. ۱۷ ـ ۱۸ سال است از شروع برنامه نود می‌گذرد و طی این مدت مردم همچنان ارتباط خوبی با این برنامه دارند.»

او درباره اقبال مردم به این برنامه اظهار داشت: «یکی از دلایلش این است که همیشه سعی کردم با مردم صادق باشم. از ریاکاری و اجرای ریاکارانه و فیلم بازی کردن پرهیز داشتم و سعی کردم همیشه خودم باشم. یک سری خط قرمز و اصول هم داشتم که همیشه سعی کردم خودم و برنامه‌ام از آن عبور نکنیم.»

 فردوسی‌پور ادامه داد: «اوایل فقط آقایان مخاطب برنامه ما بودند اما حالا از خانم خانه‌دار گرفته تا دختر جوان برنامه‌ را می‌بینند چون «نود» گرایش اجتماعی پیدا کرد و همین باعث شد که مخاطب بیشتری آن را ببینند.»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------