تکذیب تذکر شورای امنیت به رسانه ملی/ برخورد به موقع با فیتیله ای ها جلوی تفرقه اندازی دشمنان را گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


از سوی روابط عمومی صداوسیما اعلام شد:
تکذیب تذکر شورای امنیت به رسانه ملی/ برخورد به موقع با فیتیله ای ها جلوی تفرقه اندازی دشمنان را گرفت

روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: اینکه برخی رسانه ها اعلام می کنند رسانه ملی پس از تذکر شورای امنیت کشور در ماجرای فیتیله ای ها اقدام به عذرخواهی کرده است، بی اساس و کذب محض است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صداوسیما، پیرو درج خبری در یکی از خبرگزاری های رسمی کشور مبنی بر این‌که یک منبع آگاه در وزارت کشور خبر داد که شورای امنیت کشور درباره توهین برنامه فیتیله تذکر لازم را به صدا و سیما داده و خواسته است تا سریعاً از مردم عذرخواهی کند، توضیحات زیر از سوی روابط عمومی رسانه ملی برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود.

1- خبر مذکور که به نقل از یک منبع ناشناس انتشار یافته است و در آن ادعا شده که رسانه ملی پس از تذکر شورای امنیت کشور اقدام به عذرخواهی کرده است، بی اساس و کذب محض است و انتظار از خبرگزاری رسمی دولتی کشور این است که به اصول اخلاق حرفه ای بیش از سایرین پایبند بوده و از انتشار مطالب بی پایه اجتناب نماید. باید یادآور شد که در موضوع برنامه فیتیله که موجبات رنجش خاطر هموطنان آذری پیش آمد، رسانه ملی از همان ابتدا بر مبنای اصل احترام به مخاطبان خود اقدام به ارائه توضیحات لازم و عذرخواهی از ملت شریف ایران و آذری‌های عزیز کرد و این اقدام صرفاً بر اساس تشخیص و تدبیر رسانه بوده است.

2- با وجود اقدامات به موقع و فوری صدا و سیما در شفاف‌سازی موضوع و عذرخواهی از مردم و نیز اقدامات تنبیهی نسبت به مقصران، متاسفانه در برخی از استان‌ها، تعدادی اندک از مسئولان اجرایی به جای حفظ امنیت و دعوت مردم به آرامش، موجبات تحریک برخی از شهروندان را فراهم ساختند و این در حالی است که گروه‌های ضد انقلاب و شبکه‌های رسانه‌ای معاند با سوء استفاده از این فضا تلاش کردند اهداف شوم خود را در ایجاد تفرقه در جامعه محقق سازند که خوشبختانه با هوشیاری مردم ناکام ماندند.

رسانه ملی بنا به تعهد و اعتقاد به ضرورت همیشگی احترام به اقوام همواره از حقوق آنان صیانت کرده ودر این موضوع نیزضمن دعوت از همه به هوشیاری و رعایت جانب اعتدال و انصاف ، پیگیری حقوقی برخی فرصت طلبی ها و سوء استفاده ها را حق خود می داند.

 

اخبار فرهنگی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------