ترانه علیدوستی:نقش شهرزاد برای هر بازیگری جذاب است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازیگر فیلم دختری با کفش های کتانی گفت: نقش شهرزاد آنقدر جذاب بود که هر بازیگری را وسوسه بازی در این نقش کند.

ترانه علیدوستی در نشست رسانه ای سریال شهرزاد که عصر یکشنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد در باره علت پذیرفتن این نقش اظهار داشت: بازی در این سریال اولین تجربه من در نمایش خانگی بود و همانطور که نقش ها با هم تفاوت دارند بازی در سریال با سینما قطعا متفاوت است.
وی حضور در این سریال را تجربه جذابی عنوان کرد و افزود: بازی برای من در این سریال تجربه ای بسیار جذاب بود برای همین از تمام توانم برای اجرای مناسب استفاده کردم.
این بازیگر سینما در ادامه به اولین باری که با فیلمنامه شهرزاد روبرو شد، اشاره کرد و گفت: کشش این فیلمنامه و درام آن باعث شد وقتی که شروع به خواندن فیلمنامه کردم نتوانستم آن را زمین بگذارم .

وی خاطرنشان کرد: نقش شهرزاد در واقع در نوع خودش اولین تجربه تلویزیون است و حتی در 80 درصد از فیلم های سینمایی ما نیز از این گونه نقش ها وجود ندارد.
در ادامه این نشست پری ناز ایزدیار دیگر بازیگر این سریال گفت: حضور در کنار بازیگران با تجربه ای مانند علی نصیریان و هنرمندانی چون شهاب حسینی و ترانه علیدوستی برای من تجربه های بسیار شیرینی بود.

وی افزود: بعد از بازی در این سریال احساس می کنم در بازیگری بهتر از آن چیزی که قبلا بوده ام شده ام.

علی نصیریان دیگر بازیگر این سریال نیز در باره بازی در این نقش گفت: در بهتر شدن این سریال بدون شک علاوه بر یک گروه منسجم و کاربلد دو عامل دیگر تاثیر بسیاری داشته اند.
وی ادامه داد: کارگردانی خوب حسن فتحی و حمایت های تهیه کننده از مواردی بود که برای بهتر شدن این سریال و مورد توجه قرار گرفتن آن تاثیر زیادی داشت.
وی ادامه داد: شهرزاد تجربه خوب بخش خصوصی بود و نشان داد که اگر تولید را در تمام زمینه ها از جمله صنعت ، پزشکی ، هنر و ... به بخش خصوصی واگذار کنیم هرگز ضرر نخواهیم کرد.

این بازیگر پیشکسوت سینما در باره نحوه حضورش در سریال شهرزاد خاطرنشان کرد: وقتی با فیلمنامه مواجه شدم همان چهار قسمت ابتدایی آن برایم کافی بود تا احساس کنم این سریال می تواند دیدنی باشد و مخاطبان خود را جذب کند.

حسن فتحی کارگردان شهرزاد دیگر سخنران این نشست بود که گفت: شبکه نمایش خانگی پتانسیل و ظرفیت این را دارد که بسیار با رونق بیشتری با آنچه که الان است باشد.
وی افزود: با حمایت هایی که از طرف سرمایه گذار و تهیه کننده فیلم شد خوشبختانه ما عوامل حرفه ای را در پشت و جلوی دوربین داشتیم ، بنابر این پیش بینی استقبال خوب مردمی را از آن می کردم.

فتحی استقبال مردمی از این سریال را همدلی عوامل پشت صحنه عنوان کرد و گفت: ما هشت ماه تمام با عشق به مردم تلاش کردیم تا این سریال آماده شود و امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد.

نغمه ثمینی نویسنده شهرزاد نیز در سخنانی با اشاره به اینکه کودتای 28 مرداد آنقدر در تاریخ ما با اهمیت است که درام های مختلفی در دل آن تولید شود ، گفت: انرژی در این روز آنقدر زیاد است که می توان موقعیت های بسیار زیبایی در دل آن خلق کرد.

به گزارش ایرنا ، در این نشست هنرمندان و ورزشکاران از جمله هادی ساعی ، علیرضا نیکبخت واحدی ، مهرداد میناوند ، علی معلم ، لاله و ستاره اسکندری ، الهام پاوه نژاد ، گلاره عباسی و ... حضور داشتند.

 

اخبار فرهنگی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------