جدایی از «در حاشیه» به خاطر «سه شو»/ رضویان ؛چهره بهار،تابستان و پائیز تلویزیون



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جواد رضویان در اولین سال از دهه پنجم زندگی‌اش و البته بعد از 21 سال حضور در عرصه سینما و تلویزیون قرار است در ماه‌های باقیمانده از سال 94 همچنان در کانون توجه بماند.

نوروز امسال و درشب‌هایی که شخصیت‌های تکراری سریال سیروس مقدم ، چیز تازهای برای ارئه نداشتند لهجه ابداعی رضویان در سریال  «در حاشیه» و تکیه‌کلام‌هایش بارزترین نشانه توجه مردم به برنامه‌های مفرح تلویزیون بود. «در حاشیه» سریال موفق و  شاخصی نبود و حتی یک پس‌روی بزرگ برای مهران مدیری در  بازگشت دوباره به تلویزیون به حساب می‌آمد اما رضویان بعد از مدت‌ها دوری از  برنامه‌هایسطح اول تلویزیونی و حضور پررنگ در  تله فیلم‌های شبکه نمایش خانگی از سوی طیفی چند ده میلیونی دیده شد و دوباره در مرکز توجه قرار گرفت.

بعد از شروع خوب در بهار 94 ،رضویان در تابستان امسال هم به شکل ناخواسته‌ای باز به کانون توجه مخاطب بازگشت. او که به خاطر مشغله کاری زیاد نمی خواست در مسابقه استندآپ کمدی شرکت کند و حتی در قرعه‌کشی این مسابقه مهیج هم شرکت نکرد، در برنامه اولش هیچ کار خاصی انجام نداد بو ه شکلی باور نکردنی و با رای مردم تا پای فینال پیش رفت تا در نهایت به دوست صمیمی اش مهران غفوریان ببازد و مشخص شود همچنان از محبوبیت بالایی در بین مردم و بینندگان تلویزیون برخوردار است.

رضویان که به خاطر حضور در سریال «در حاشیه»  از سینما دور شده و از این مساله ناراحتی اش را علنی کرده بود همچنان در تلویزیون حاضر خواهد بود  و با وجود دوری از پرده نقره‌ای، در پائیز هم جلوی چشم مخاطبان میلیونی تلویزیون قرار می‌گیرد.

او که این روزها همزمان در دو سریال نه چندان پرمخاطب «عطسه» و «سیگنال موجود است» در شبکه نمایش خانگی حضور فعالی دارد  بیش از چهار سال از سینما دور بوده است. اتفاق  تلخ در مورد رضویان این است که فیلم‌های آخرش «شیطان شلوار لی نمی‌پوشد» ساخته علی عطشانی و «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان که به عنوان بازیگر در آن حضور داشته هرگز اکران نشده و سرنوشت نامعلومی دارد.

از طرفی فیلمی که 5 سال قبل خود رضویان ساخته ــ «کمی شیرین ،بسی فرهاد» ــ هم هنوز اکران نشده تا سینما برای او حالا معنایی جز فیلم‌هایی اکران نشده نداشته باشد.

رضویان چند وقتی است در فصل دوم سریال «در حاشیه» که در زندان می گذرد حضور دارد اما خودش می گوید به زودی از این کار کنار خواهد کشید. او حدود 18-17 قسمت  در این کار حضور یافته اما مجبور است به خاطر  حضور در برنامه « سه شو» همکاری‌اش با این سریال را خاتمه دهد.

البته رضویان به شایعه پردازی‌هایی مبنی بر اختلافش با مهران مدیری بسیار حساس است. دو سال قبل وقتی  نام رضویان در بین بازیگران طنز آیتمی« شوخی کردم»  به میان آمد بار دیگر این داستان پیش کشیده شد  و حتی گفتند این دو نفر با هم درگیری فیزیکی داشته‌اند که رضویان به این شایعه‌ها واکنش نشان داد و گفت هیچ اختلافی بین او و مدیری نیست و تنها به خاطر  جدا شدن عرصه فعالیت‌شان چند سالی از هم دور افتاده بودند. حالا و بعد از جدایی رضویان از فصل دوم « در حاشیه» هم او  در مصاحبه‌هایش از بروز شایعات جلوگیری کرده و گفته:« امیدوارم مجدداً برخی از مردم و رسانه ها این شائبه را به وجود نیاوردند که میان من و آقای مدیری اختلاف افتاده است چون در برنامه «سه شو» حضور دارم.»

رضویان در «سه شو» نقشی فراتر از یک بازیگر صرف دارد و به همین خاطر می‌خواهد برایش وقت بگذارد.او به عنوان کارگردان و مجری - بازیگر در این برنامه  فعالیت می‌کند و حتی ترانه تیتراژ ابتدایی‌اش را همراه غفوریان و بنفشه خواه به شکل  مخصوص به خودش خوانده است.

این برنامه قرار است در 70 قسمت 50 دقیقه‌ای روی آنتن شبکه سه برود  و احتمالا بعد از پایان ماه صفر پخش آن آغاز خواهد شد. در این برنامه به  آسیب‌های اجتماعی به شکل طنز نگاه می شود و رضویان از  بیژن بنفشه خواه، رضا شفیعی جم، الیکا عبدالرزاقی و مهران غفوریان که همگی از چهره های ویژه استندآپ کمدی خندوانه بودند برای پربیننده شده  برنامه‌ا ش استفاده کرده است. خودش نیز به همراه بنفشه‌خواه و غفوریان نقش مجری - بازیگر را ایفا می‌کنند و شفیعی‌جم و عبدالرزاقی در آیتم‌های طنز به عنوان بازیگر حضور دارند.

قرار بود این برنامه بعد از پایان دهه اول ماه محرم هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه پخش شود اما بعد از تاخیر در شروع پخشش باید منتظر بود و دید چه زمانی آنتن را به سیدجواد و دوستانش می‌دهند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------