گریم عجیب جمشید هاشم‌پور در فیلم «نفس»/ آخرین خبرها از فیلم نرگس آبیار



تدوین فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار توسط سجاد پهلوان زاده به پایان رسید و نسخه 130 دقیقه‌ای این فیلم وارد مرحله صداگذاری شد.

فیلم سینمایی«نفس» سومین تجربه کارگردانی نرگس آبیار پس از ساخت فیلم‌های «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» و «شیار143» است که تدوین این فیلم به تازگی توسط سجاد پهلوان زاده به پایان رسیده و وارد مرحله صداگذاری شده است.

آرش قاسمی صداگذاری این فیلم سینمایی را به عهده گرفته و قرار است پس از طی مراحل فنی، در بخش «سودای سیمرغ» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

نسخه نهایی شده فیلم سینمایی«نفس» نسبت به نسخه تحویل داده شده به دبیرخانه جشنواره، 15 دقیقه کوتاه شده و در نهایت در مدت زمان 130 دقیقه آماده نمایش شده است.

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهارکودک به نام های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ‌ خود در دهه 50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

جمشید هاشم‌پور، مهران احمدی، پانته آ پناهی‌ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، ساقی زینتی، ساره نورموسوی، محمدرضا شیرخانلو ، علی خان بابایی، علی نفیسی، احسان قاسمی، روژان آراوند، بهادر محمدنژاد، وحید نفر، الهه براداران، آتیه جاوید و شبنم مقدمی از بازیگران فیلم سینمایی «نفس» هستند.

نرگس آبیار علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه «نفس» را نیز به عهده داشته و شرکت سینمایی «نورتابان»، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------