آنجلینا جولی برای حضور در فیلم رسوایی 3 ابراز تمایل کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فیلم «رسوایی ۲» ساخته ده نمکی با حاشیه هایی از جمله دلخوری برخی از اهالی رسانه، ترک کردن سالن در دقایق ابتدایی فیلم و همچنین واکنش کارگردان نسبت به سخنان منتشر شده در فضای مجازی مواجه شد.

مسعود ده‌نمکی در جواب منتقدین و آنها که به نشانه اعتراض از کیفیت پایین فیلم هنگام نمایش رسوایی ۲ سالن را ترک کردند گفت:
«... از اینکه عصبانی هستید خوشحالم. اگر عصبانی نمی شدید به خودم و کارم شک می کردم!... صبح اکران نزدیک هست و روسیاهی باز به زغال می ماند؛ حتی اگر همه ی عالم نخواهند و تو تنها باشی»
در راستای حمایت از این سخنان گران سنگ و پر گوهر و همچنین فیلم بیدارگر رسوایی ۲، تعدادی از افراد عکس العمل نشان دادند:
۱.مایکل مور (منتقد خارجی) : سینمای هالیوود مدتی است دچار رسوایی اخلاقی شده و کم مانده انحطاط دانمان پاره شود. این فیلم نقطه عطفی در ژانر اخلاق گرایی کمدی بود و جای تاسف است که ما در آمریکا ده نمکی نداریم.
۲.ص.ق (منتقد داخلی و غدد) : رسوایی ۲ با تمام فیلم های جشنواره تفاوت داشت. امسال در مابقی فیلم ها بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه، تماشاگران از هم می پرسیدند پس کی تمام می شود؟!ا ما در فیلم رسوایی ۲ مردم بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه از هم می پرسیدند پس کی فیلم شروع می شود؟!
۳. آنجلینا جولیا:
I love playing in khaas movies especially dehnamaki. I have alaghe to peresent in rosvai۳ . I like motehaveling my akhlagh with speaking by akbar abdi.
۴.یک عارف شوریده: شخصی چهارنعل می تاخت. ناگهان با سر زمین خورد. شاهدان به وی خندیدند. بلند شد و خود را تکان داد و گفت: هه هه و زهر مار! می خواستم همین جا پیاده شوم.

*مهرآباد، صفحه طنز خبرگزاری مهر است که روزانه با سوژه های اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی، خدای ناکرده سیاسی و غیره، به ویژه و غیره شوخی می کند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایران آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------