فرزاد حسنی: قلب بچه‌های تلویزیون با اصغر فرهادی است / ای کاش از او در تلویزیون تقدیر می‌شد



 اصغر فرهادی,اصغر فرهادی در صدا و سیما,فرزاد حسنی

 

گزارش سینماپرس از‌ ویژه برنامه نوروزی یکی از شبکه‌ها؛

فرزاد حسنی: قلب بچه‌های تلویزیون با اصغر فرهادی است / ای کاش از او در تلویزیون تقدیر می‌شد

سینما پرس- مهدی قنبر: فرزاد حسنی در ویژه برنامه نوروزی شبکه سه گفت: قلب بچه‌های تلویزیون با اصغر فرهادی است.

به گزارش سینماپرس، بخش نخست ویژه برنامه شبکه سه با اجرای فرزاد حسنی همراه بود.این برنامه با حضور میهمانانی از سریال پنج کیلومتر آغاز و با میهمانان خنده بازار به پایان رسید.

شبنم قلی خانی و پریناز ایزدیار از مجموعه تلویزیونی پنج کیلومتر تا بهشت، مرجانه گلچین و حمید لولایی از سریال «نقطه سر خط»، جواد عزتی و بهاره افشاری از سریال نوروزی دست بالای دست، بیژن بنفشه خواه ، مرجان سپهری و بهاره رهنما از سریال موفق ساختمان پزشکان، نادر سلیمانی و پوریا پورسرخ از سریال مسیر انحرافی و فرید شب‌خیز و گروهش از سریال خنده بازار از جمله میهمانان برنامه ساز ویژه برنامه شبکه سه بودند.

همچنینی در بخش نخست این برنامه میهمانان دیگری نیز حضور داشتند که از میان آن‌ها می توان به «فریدون آسرایی ، محمد علی زاده ازخوانندگان پاپ و امید نوروزی ( کشتی گیرفرنگی)، یوسف کرمی (تکواندوکار) اشاره کرد.

 

حضور فرزاد حسنی

یکی ازمهمترین حواشی این ویژه برنامه نوروزی حضور فرزاد حسنی است. او بعد از مدت ها و پس از برنامه کوله‌پشتی سال‌ها با بی‌مهری شبکه های تلویزیونی مواجه شده بود و دررادیو فعالیت می کرد. اما گویا سال گذشته با گوشه چشم مدیران توانست در سریال «مسیر انحرافی» و نیز اجرا تلویزیونی در شبکه سه، حضور یابد.از این رو باید گفت که این امراصلی ترین حاشیه ویژه برنامه نوروزی شبکه سه به حساب می آمد.

فرزاد حسنی:ای کاش از اصغر فرهادی تقدیر می‌شد

صحبت ها و اظهار نظرهای فرزاد حسنی همواره مباحث بحث برانگیزی در پی خود دارد. مباحثی که در مواردی که موجبات حذف او را از تلویزیون فراهم کرد. او با وجود این که دراین ویژه برنامه سعی کرد تا نسبت به برخی از مباحثی که درجامعه و یا به عبارت بهتر سینمایی رخ می دهد دورباشد اما نتوانست تا از اظهار نظر در مورد مهمترین رخداد سینمایی یعنی گلدن گلوپ و نیز دریافت جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی خود داری کند. وی عنوان داشت که «اصغر فرهادی پرورش یافته تلویزیون است و کارهای شاخص تلویزیون را به همراه همسرش پریسا بخت آور ساخته است. به همین دلیل او درقلب بچه های تلویزیون جای دارند.» فرزاد حسنی در عین حال ضمن تبریک به اصغر فرهادی گفت« ای کاش می شد شرایطی را فراهم کرد تا او نیزدراین برنامه شرکت می کرد و موقعیتی برایش فراهم می کردیم که از او تقدیر شود »

 

تاکید بر بازگشت فرزاد حسنی

یکی دیگر از مهمترین حواشی این سریال به تاکید فرزاد حسنی بربازگشتش به تلویزیون بود. او عنوان می داشت که در مدتی اجرای تلویزیونی برعهده نداشته سازندگان بد عادت شده اند. البته شاید این حرف بیانگراین موضوع نیز می‌شد که برخی از مجریان تلویزیونی مانند احسان علی خانی که اجرا ویژه برنامه نوروزی شبکه دو را برعهده داشت. در نبود فرزاد حسنی، تقلید دست چندم از اجرای فرزاد حسنی را انجام می دادند.

تلویزیون در آینده به ساخت مسیر انحرافی افتخار خواهد کرد

 

و نکته حاشیه ای آخر نیز تاکید فرزاد حسنی بر سریال «مسیرانحرافی» بود.او بارها بر کیفیت ساخت این اثر تاکید کرد.سریالی که به دلیلی سرعت در تولید سریال «دست بالای دست» ازگردونه رقابت تولیدات نوروزی سال 90 جا ماند. حضور «نادر سلیمانی و پوریا پورسرخ» و پخش سکانس اول این سریال نیز در ادامه این بحث مطرح شد. همچنین حاضرین، سریال مسیر انحرافی را تکنیکی ترین سریال تلویزیون دانستند و عنوان داشتند که تلویزیون درآینده به ساخت سریال مسیر انحرافی افتخار خواهد کرد./سینماپرس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------