آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خمسه: سرباز تلویزیون در نوروز هستم/ «بیمار استاندارد» شخصیت‌های شناسنامه‌داری دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علیرضا خمسه بازیگر نقش نادر در سریال «بیمار استاندارد» گفت: احساس می کنم باید در هر سریال نوروزی حضور داشته باشم و خانواده‌ام نیز می‌دانند که من سرباز تلویزیون در نوروز هستم.

«علیرضا خمسه» بازیگر سریال نوروزی «بیمار استاندارد» که هر شب از شبکه یک سیما روانه آنتن می شود، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: من به یک دلیلی بسیار مهم برای خودم در این سریال ایفای نقش کرده ام و آن این است که احساس می کنم باید در هر سریال نوروزی حضور داشته باشم. یکی از علایق من است که در ایام نوروز از طریق شرکت در برنامه های تلویزیونی و بازی در سریال های ویژه عید و تعطیلات به خانه های مردم سر بزنم.

وی افزود: در سال های قبل وقتی در سری های مختلف سریال «پایتخت» از من دعوت می کردند، همیشه استقبال می کردم. همچنین در نوروزهایی هم که «پایتخت» ساخته نمی شد از سایر فرصت ها و پیشنهادات برای بازی در کارهای نوروزی استقبال می کردم.

این بازیگر همچنین با اشاره به سایر معیارهایش برای بازی در «بیمار استاندارد» بیان کرد: علاوه بر این سعید آقاخانی از دوستان خوب من است و قبل از این تجربه همکاری با یکدیگر در سریالی که او کارگردانی اش کند، پیش نیامده بود. اگرچه پیش از این تجربه همبازی بودن را داشته ایم. از طرف دیگر مسعود ردایی نیز از تهیه کننده های خوب و خوش حساب تلویزیون است. در حالی که بعضی از تهیه کنندگان بد حساب هستند و اگر پیشنهاد همکاری هم بدهند نباید استقبال کرد. بنابراین همه معیارهای خوب در این سریال جمع است. از متن گرفته تا کارگردانی و تهیه کنندگی و نوروزی بودن «بیمار استاندارد» که باعث می شود بازیگر نتواند به این دعوت نه بگوید و خوشبختانه همه شخصیت‌ها در این اثر شناسنامه‌دار هستند.

وی در پاسخ به این که آیا اصرار بر حضور نوروزی در تلویزیون همراهی با خانواده در این ایام را برایش دشوار نمی کند، توضیح داد: نه اینطور نیست. چراکه به هر حال فرصت های کوتاه دو یا چند روزه ای برای بودن با خانواده و دید و بازدیدهای عید و به جا آوردن آداب و رسوم فراهم می شود. برای مثال امسال من قبل از تعطیلات نوروز و در حین آن مشغول ضبط مسابقه «ثانیه ها» بودم و هستم اما فرصت دو روزه‌ای برای سفر فراهم شد و با خانواده سفر کردیم. همچنین برای اقوام و خانواده دیگر جا افتاده است که من سرباز نوروز در تلویزیون هستم.

این بازیگر در پاسخ به این که با توجه به کوتاه بودن نقش ها در سریال ۱۳ قسمتی «بیمار استاندارد» چقدر فرصت معرفی کاراکترها در داستان برای بازیگران فراهم بوده است گفت: در متن هر کاراکتری معرفی خوب و سرانجام مشخصی دارد، در ساخت باید با مخاطبان و مردم همراه شد و نتیجه را دید.

بیمار استاندارد سریال نوروزی شبکه یک است که به قلم بهرام توکلی و کارگرد انی سعید آقاخانی به سفارش مرکزگسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی توسط مسعود ردایی تهیه شده است. این سریال در ایام نوروز ٩٥ هر شب ساعت ٢٢:١٥ از شبکه یک پخش می شود.

 

اخبار فرهنگی و هنری - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------