یک چهره‌ تازه در تلویزیون / حسن‌کانلی: دوست دارم گزیده‌کار باشم



بازیگر نقش یگانه در سریال «دوردست‌ها» می‌گوید که برای انتخاب نقش سختگیر است.

به گزارش خبرآنلاین،‌ ونوس حسن کانلی که این شب‌ها با سریال «دوردست‌ها» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه‌کنندگی فریبا بانک توکلی مهمان‌خانه‌های مردم است، کارش را از بازی در تئاتر آغاز کرده است.

او که در تهران به دنیا آمده و در رشته‌ی کارگردانی تحصیل‌کرده،‌پس از گذراندن دوره‌های مختلف بازیگر وارد عرصه‌‌ی سینما شد.

نخستین کار سینمایی این بازیگر جوان فیلم «تا آمدن احمد» بود که به کارگردانی صادق دقیقی و تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان تواید شد.

حسن کانلی در این فیلم نقش یک دختر جنوبی را بازی می‌کرد که جزو نقش‌های اصلی فیلم بود.

فیلم «تا آمدن احمد» در سی و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر به‌روی پرده رفت و پس‌ازآن راهی جشنواره‌ی جیپور هند شد. این فیلم در هند، دو جایزه‌ی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

پس‌ازاین فیلم حسن کانلی با پیشنهادهایی مواجه شد اما بازی در این فیلم‌ها را نپذیرفت. او معتقد است که برای ماندگاری باید گزیده کار باشد و صحیح انتخاب کند تا هم خودش راضی شود و هم مخاطب.

او پس‌ازاین تجربه‌ی سینمایی با پذیرش نقش یگانه در سریال «دوردست‌ها» به تلویزیون رفت،‌نقشی که یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه‌ی تلویزیونی است.

 در این سریال بازیگرانی چون دانیال حکیمی، هومن برق نورد، فاطمه گودرزی، بهرام ابراهیمی، مریم خدارحمی، کوروش سلیمانی، شهروز ابراهیمی، شمسی فضل الهی، معصومه کریمی، پویا مهدوی زاده، فرشته سرابندی، آرزو قائد امینی، رحمان باقریان، معصومه آقاجانی، سیامک اطلسی، آیلار نوشهری، محمد عمرانی، صفا آقاجانی، حسین محب اهری، جواد زیتونی، مهوش وقاری، محمدرضا غیاث آبادی، مختار سائقی و محمدرضا قربانی به ایفای نقش می‌پردازند.

حسن کانلی می‌گوید: دوست دارد که در کارنامه‌ی کاری‌اش ژانر‌های مختلف را تجربه کند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------