جدیدترین اخبار از وضعیت جسمانی اکبر عبدی با حضور در بیماستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به دلیل حساس بودن عمل پیوند کلیه، اکبر عبدی تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اکبر عبدی که مدتی‌ است از بیماری کلیوی رنج می‌برد، از چند روز گذشته برای انجام عمل پیوند در بیمارستان بستری شد و طبق اخبار به دست آمده توسط برخی از خبرگزاری‌ها عمل پیوند کلیه وی موفقیت‌آمیز بوده است. حال بعد از حضور خبرنگار ما در این بیمارستان و  جویا شدن  از حال این بازیگر به این نتیجه رسیدیم که طبق اخبار منتشر شده پیوند کلیه کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و دکتر متخصص این کار عمل را رضایت بخش خواند.

گفتنی است؛ به جز خانواده درجه یک عبدی فرد دیگری قصد ملاقات با او را ندارد و بعد از گذشت 15 روز به داخل بخش منتقل خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در عین اینکه عمل پیوند کلیه با موفقیت انجام شده صحبت کردن با او بسیار مشکل و یا ناممکن است و به خاطر حساسیت بالای عمل پیوند، کسی حق صحبت و یا ورود ندارد. با توجه به آخرین وضعیت جسمانی، این بازیگر تا چند ماه آینده نمی‌تواند در پروژه‌ای نقش‌آفرینی کند.
 
هم اکنون فیلم «رسوایی 2» با بازی اکبر عبدی در حال اکران است.

اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که در فیلم‌های ماندگاری مختلفی بازی کرد که از جمله می‌توان به «اجاره‌نشین‌ها»، «هنرپیشه»،«آدم برفی» و.... اشاره کرد و از جمله سریال‌های ماندگارش هم «باز هم مدرسه‌ام دیر شد» بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------