آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آغاز حفاظت از علی عسگری در سطح رئیس سازمان صداوسیما



حفاظت امنیتی سطح رئیس سازمان صداوسیما برای علی عسگری در نظر گرفته شده و احتمالاً در یک یا دو روز آینده، حکم ریاست رسانه ملی به او علنی ابلاغ می‌شود و با برگزاری مراسم معارفه و تکریم، او رسماً فعالیتش را در این جایگاه حساس و کلیدی آغاز خواهد کرد.

عبدالعلی علی عسگری، ششمین رئیس سازمان صداوسیما در چند روز آینده با انتصاب رسمی به این مسئولیت، سکان رسانه ملی را در اختیار می‌گیرد و در همین راستا، روندهای مرسوم اداری و امنیتی برای ساکن آینده ساختمان شیشه جام جم پیگیری و پیاده سازی شده است.

به گزارش تابناک، پس از استعفای محمد سرافراز، پنجمین مدیر سازمان صداوسیما، اکنون حضور علی عسگری، معاون فنی اسبق سازمان صداوسیما، در جایگاه ریاست این سازمان قطعی و برخی تشریفات اداری و ملاحظات امنیتی مخصوص رئیس سازمان صداوسیما نیز در چند روز اخیر کامل پیاده سازی شده است.

در همین راستا، بنا بر شنیده‌های «تابناک»، قطعیت یافتن وقوع تغییرات از انتهای هفته پیشین به سرافراز و تیمش ابلاغ و از ابتدای این هفته، نماینده علی عسگری در دفتر سرافراز مستقر شده و برخی تغییر امضاها و جزئیات اداری مرور شده و به سرانجام رسیده و خداحافظی سرافراز پس از 19 ماه از مجموعه‌اش، آخرین بخش این روند بوده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

از روز گذشته (یکشنبه) نیز حفاظت امنیتی سطح رئیس سازمان صداوسیما برای علی عسگری در نظر گرفته شده و احتمالاً در یک یا دو روز آینده، حکم ریاست رسانه ملی به او علنی ابلاغ می‌شود و با برگزاری مراسم معارفه و تکریم، او رسماً فعالیتش را در اینجایگاه حساس و کلیدی آغاز خواهد کرد.

عبدالعلی علی عسگری، مردی دارای تخصص‌های گوناگون از کار‌شناسی مهندسی الکترونیک تا کار‌شناسی ارشد مدیریت و دکترای سیستم و بهره‌وری است. او که سابقه فعالیت‌های فرهنگی ضد رژیم پهلوی در دوران شاه را نیز در کارنامه‌اش دارد و مهر دستگیری توسط ساواک هم در پرونده‌اش به چشم می‌خورد، به خاطر تشکیل گروهی با مشی فعالیت سیاسی و نظامی علیه رژیم شاه و تبعیت از امام خمینی (ره) دوران دانشجویی پر تلاطمی داشت که منجر به دستگیری و حبس تا آستانه پیروزی انقلاب شد.

علی عسگری در دوران جنگ، در حوزه‌های مدیریتی صنایع هوا و فضا ورود پیدا کرد و سپس در سمت‌هایی همچون مشاور دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عاملی سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی، مدیر عاملی بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب‌شناسی، معاونت آموزشی سازمان صدا و سیما و ریاست دانشکده صدا و سیما و معاونت توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما به کار پرداخت.

علی عسگری را پدر تلویزیون دیجیتال در ایران می‌دانند، چه اینکه پایه‌گذار جریان پرشتاب تبدیل آنالوگ به دیجیتال بوده است. او طی دوره‌های مختلف کاری به عناوین و افتخارات مختلفی دست یافت، از جمله در اتحادیه رادیو و تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه به عنوان مهندس بر‌تر انتخاب شد و جایزه مدیر جهادی از دیگر نشان‌ها و افتخارات اوست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------