شهاب حسینی: عربستان دیر فهمیده با ایرانی با فرهنگ چند هزار ساله روبه‌رو است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شهاب حسینی درباره مطلب روزنامه ای از عربستان که او را خطرناک تر از یک سردار جنگی خوانده بود گفت که عربستان دیر فهمیده که با سرزمینی با فرهنگی چند هزار ساله روبه رو است.

به گزارش مهر، شهاب حسینی بازیگر فیلم «فروشنده» که جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن فرانسه را کسب کرده است شامگاه 10 خرداد در نشستی با حضور اهالی رسانه درباره ادامه همکاری اش با فرهادی گفت: من همیشه دوست دارم در کارهای تاثیرگذار حضور پیدا کنم. در زندگی ام همیشه این رسالت را برای خود قائل بودم که بیاموزم و از سینمای ایران و جهان هم درس زندگی گرفتم.

وی ادامه داد: در فیلم «درباره الی» من بیشتر ناظر بودم. در «جدایی نادر از سیمین» نقش تاثیرگذار داشتم و در «فروشنده» به نقش اصلی رسیدم و حال نمی توانم درباره آینده این همکاری نظر بدهم. ولی آنچه مسلم است اینکه همواره سعی می کنم در صحنه های زندگی بازیگر موفقی باشم.

حسینی در پاسخ به پرسشی که درباره تیتر روزنامه عربستانی بود با این مضمون که حضور شهاب حسینی از یک سردار خطرناک تر است، گفت: عربستان دارای پیشرفته ترین سلاح هاست و مشتری بزرگ تسلیحات اما قطعا فرهنگی ندارد که متاسفانه با زائران ما اینطور برخورد می کند.

وی ادامه داد: من درباره خودم نمی دانم اما آنها دیر فهمیدند که با سرزمینی رو به رو هستند که فرهنگی چند هزار ساله دارد و قدرت فرهنگ و هنر از کار سیاسی بیشتر است.

حسینی در پایان این بخش از صحبت هایش گفت: آرزوی همیشگی من شادی و عزت مردم سرزمینم است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------