انتقاد صریح مسجدجامعی از برهم زنندگان کنسرت‌ها و حمله‌کنندگان به روزنامه‌ها؛ این‌ها داعش‌اند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران با انتقاد از برهم زنندگان کنسرت‌ها و حمله‌کنندگان به روزنامه‌ها گفت: شما اهل ظاهرید و اهل ظاهر، داعش‌اند!

در مراسم بزرگداشت طاهره صفارزاده که در کتابخانه ملی ایران برگزار شد، احمد مسجدجامعی به انتقاد صریح از برهم زنندگان کنسرت‌ها و حمله‌کنندگان به روزنامه‌ها و سانسور پرداخت.

وی با اشاره به وجوه مختلف زندگی و شخصیت مرحومه طاهره صفارزاده و ماجرای دیدار او با امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب، گفت: ما موارد مشابه زیاد داریم کسانی که با شرایط مختلف و هویت‌های ویژه خودشان در مثلا مجلس عزای حضرت سیدالشهدا شرکت کردند و بسیار عاقبت به خیرتر از آن‌هایی شدند که اهل ظاهر بودند‍ الان بالاخره این‌هایی که اهل ظاهرند داعش‌اند. تعارف ندارد که! اینها هستند که به هر نشریه و هر روزنامه‌ای، هر کنسرتی، هر مسابقه فوتبالی و همه جا حمله می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: این رفتارها در حالی است که لااقل ملاک در حوزه تفکر شیعه این رفتارها و برخوردها نیست.

مسجدجامعی، با اشاره به آشنایی خود با صفارزاده، بیان کرد: من هم با او آشنایی نزدیکی داشتم و در همین نمونه بگویم آخرین عکسی که از مرحوم صفارزاده هست احتمالاً باید در آرشیو روزنامه اطلاعات باشد، من و آقای دعایی بودیم که یک خانمی گفتند خانم صفارزاده با نامحرم عکس نمی‌گیرد و خانم صفارزاده گفت نه اتفاقاً عکس می‌گیرم. ایشان مثل برادر من است و عکس را بگیر....
 
اخبار فرهنگی و هنری - هنرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------