جیمز باند به گذشته باز می‌گردد / پوستر



جیمز باند به گذشته باز می‌گردد / پوستر

اولین پوستر «اسکای‌فال» بیست و سومین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، دانیل کریگ در «اسکای‌فال» برای سومین بار به نقش ابرجاسوس بریتانیایی ظاهر شده و سام مندس برای اولین بار روی کارگردانی فیلمی درباره مامور 007 نشسته است.

 

اولین پوستر منتشر شده از این فیلم تمام عناصر یک فیلم جیمز باندی کلاسیک را دارد و شبیه سکانس‌های آغازین فیلم‌های باند است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هرچند در این پوستر تنها کریگ حضور دارد، اما «اسکای‌فال» فیلمی پرستاره است. خاویر باردم بازیگر اسپانیایی برنده اسکار ضدقهرمان اصلی فیلم است. جودی دنچ بار دیگر به نقش «ام» رئیس باند ظاهر شده است. رالف فاینس نقش یک مامور دولت بریتانیا را بازی می‌کند. بن ویشاو بازیگر نقش «کیو» است و نائومی هریس بازیگر بریتانیایی و بره‌نیس مارلو بازیگر فرانسوی هم در فیلم بازی می‌کنند.

 

«اسکای‌فال» قرار است 26 اکتبر 2012 در بریتانیا اکران شود و در ایالات متحده نهم نوامبر 2012 روی پرده می‌رود که دقیقا 50 سال پس از نمایش «دکتر نو» اولین فیلم مامور 007 در این کشور است.

‌دو فیلم آخر باند در دنیا حدود 1.2 میلیارد دلار فروش داشتند. جیمز باند یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های سینمایی تاریخ سینماست و تا پیش از این ستاره‌هایی چون شان کانری، راجر مور و پیرس برازنان در نقش او ظاهر شده‌اند./خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------