آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حامد بهداد پشت داریوش مهرجویی درآمد / جامعه پزشكى ایران تا ابد بدهكار خواهد بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازیگر فیلم‌های ˝نارنجی‌پوش˝ و ˝چه خوبه که برگشتی˝ از اظهارات جنجالی داریوش مهرجویی در مراسم یادبود عباس کیارستمی دفاع کرد.

اظهارات تند داریوش مهرجویی درمورد قصور پزشکی در روند درمان کارگردان فقید سینمای ایران با واکنش گسترده جامعه پزشکی روبرو شده است.

مهرجویی روز سه‌شنبه در مراسم یادبود عباس کیارستمی با تأثر شدید گفت: آن‌قدر از حادثه‌ای که حاصل سهل‌انگاری، ندانم‌کاری و بی‌مسئولیتی جراحانی است که کیارستمی را کشتند عصبانی‌ام که نمی‌دانم چه بگویم! وظیفه ما سینماگران، وزارت ارشاد و قوه قضاییه است تا کسانی که این گوهر را کشتند محاکمه کنیم. قاتلین بین ما هستند!

اکنون حامد بهداد که در دو فیلم "نارنجی‌پوش" و "چه خوبه که برگشتی" با مهرجویی همکاری کرده است، از این فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران حمایت کرده است.

بهداد حمایت خود را در دو مطلب جداگانه نشان داده است. او روز گذشته در اینستاگرام نوشت: استاد داریوش مهرجویى هر آنچه گفتى درست گفتى. و هیچ كس جز شما در مقیاس این فاجعه اَسفبار سخن نگفت و نشانى نداد. اطراف مارا یك مشت بزدل ترسو گرفته است.

بهداد روز پنجشنبه هم در واکنش به اعتراض‌های گسترده جامعه پزشکی به سخنان مهرجویی نوشت: جالب اینجاست كه جامعه پزشكى بجاى آنكه همراه، و در پى اصلاح خود باشد و از درون به نقد خویش بپردازد، به سبب تعصبات صنفى و حرفه‌ای بیشتر، درصدد توجیه، و تخریب جوامع دیگر برآمده است. رفتارى مشابه هر دیكتاتور قاتل در هركجاى تاریخ. امروز در این لحظه از تاریخ به سبب نشناختنِ عباس كیارستمى و ندانستنِ ضرورت پاسدارى از او بی‌فرهنگ و بی‌سواد قلمداد خواهید شد. امیدى به شما نیست و نبوده و چشم‌به‌راه هیچ رفتار رشد یافته‌ای از شما نیستیم. مگر پس از این درس‌خوانده‌های پاک‌باز و قسم‌خورده در رشته پزشكى پاى به عرصه جامعه گذاشته و افكار و رفتار فاسد جامعه پیش از خود را به نقد كشیده، به دور از انقباض نفس و پول‌پرستی، به فكر حقوق و جان و مال مردم ایران باشند. جامعه پزشكى ایران تا ابد بدهكارِ مرگ كیارستمى خواهد بود.

 

هنرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------