بیانیه انجمن بازیگران سینما درباره فحاشی یک نشریه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 بیانیه انجمن بازیگران سینما درباره فحاشی یک نشریه/برخورد قاطع مسئولین،کمترین خواسته هنرمندان

انجمن بازیگران خانه سینما در بیانیه ای نسبت به توهین یکی از نشریات به بازیگران سینما و تلویزیون ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، در بیانیه‌ انجمن بازیگران خانه سینما آمده است:«

به نام خدا، اخلاق یکی از بنیادی ترین و والاترین دروس و آموزه های عقیدتی و اجتماعی بوده و هست، و پاکیزه گی گفتار از ارکان بسیار مهم اخلاق محسوب می شود.

متاسفانه در روزهای گذشته نشریه یالثارات  ، با زیر پا گذاشتن حریم اخلاق و ناديده گرفتن عفت کلام ، عبارات ناشایست و زشتی را نسبت به سینماگران و  خانواده ایشان به کار برده که فارغ از توجیه لغوی  آن  ،در عرف اجتماعی ، یکی از رکیک ترین و زشت ترین فحاشی های رایج در بین فرومایه‌ترین  افراد جامعه محسوب می‌شود.

انتقاد سالم ،سازنده و مودبانه حق تمامی ارباب جراید و رسانه های جمعی است، اما بی‌حرمتی ، افترا و زشت گویی در هر شكل و با هر بهانه و نيتي به هيچ عنوان پذيرفتني نيست.

انجمن بازيگران سينماي ايران پس از چند روز خويشتن‌داري  و با مشاهده عدم برخورد مناسب با اين هجمه اخلاقي ، حق قانونی و شرعی اعاده حیثیت را برای تمامی هنرمندان و خانواده ایشان محفوظ دانسته و برخورد قاطع مسئولین قضايي و قانوني ذیربط با این بی حرمتی  را  کمترین انتظار هنرمندان می داند.

بياييد امروز كه پديده زشت و منحوس تروريسم در لباس دين ، خدمتگزاري شيطان مى كند و نفرين جهانيان را به جان مى خرد ، ما همه باهم حافظان شريف كلام مقدس خداوندى باشيم كه به حرف و قلم قسم ياد مي كند. تا فراموش نكنيم كه ادب مرد به ز دولت اوست.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------