آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کنسرت سالار عقیلی به دستور دادستانی لغو شد / سالار عقیلی: از دادستانی مجوز بگیریم یا وزارت ارشاد؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کنسرت سالار عقیلی که قرار بود روز جمعه 15 مرداد در سالن هلال احمر شهر سبزوار برگزار شود، توسط دادستانی لغو شد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود کنسرت سالار عقیلی روز جمعه 15 مردادماه در شهر سبزوار برگزار شود، به دستور دادستانی این شهر لغو شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

سالار عقیلی در همین ارتباط به خبرنگار موسیقی فارس گفت: مطلع شدم که این کنسرت به دستور دادستانی کنسل شده است، من از این موضوع بسیار ناراحت هستم، وقتی که مردم عزیز کشورمان به یک هنرمند اعتماد می‌کنند و می‌آیند بلیط او را با عشق می‌خرند، همچین اتفاقاتی باعث سرخوردگی آنها و بی‌اعتبار کردن هنرمند می‌شود.

وی افزود: چرا وقتی کنسرتی مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، باید با این مسائل روبه‌رو شود؟ من در این ارتباط با معاون وزیر هم گفت وگو کردم و ایشان هم گفتند که همه مجوزها را ما صادر کرده‌ بودیم، اما با وجود این مجوز یک مرجعی می‌آید و به آسانی کنسرت ما را لغو می‌کند.

این خواننده موسیقی سنتی ادامه داد: ما تکلیف‌مان را نمی‌دانیم باید از ارشاد مجوز بگیریم یا از دادستانی؟ یا اگر نیازی به مجوز دادستانی است، دیگر چرا از ارشاد باید مجوز بگیریم. آنچه که مسلم است، این مهم است که مردم گناهی نکرده‌اند که پول بلیط داده‌اند و از راه‌های دور می‌خواستند خودشان را به محل برگزاری کنسرت برسانند.

عقیلی در پایان گفت: من از دکتر جنتی خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری بکنند تا هنرمندان با موارد این چنینی مواجه نشوند. موسیقی من یک موسیقی سنتی است که از هر جهت مورد تأیید است. وقتی مجوزی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود، یعنی قانون حکم برگزاری یک رویداد را داده است، اما متأسفانه ما شاهد هستیم که در اینجا ایالتی برخورد می‌شود و هر شهر قانون مختص خود را دارد. من در پایان فقط می‌توانم بگویم که به خاطر مردم عزیز ایران ناراحتم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------