نوشته محمدرضا عارف به یاد داوود رشیدی / پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت داوود رشیدی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در پی درگذشت داوود رشیدی هنرمند پیشکسوت کشورمان، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید در صفحه اینستاگرام خود روایتی از آخرین دیدارش با این هنرمند منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در نوشته محمدرضا عارف آمده است:

«استاد داوود رشیدی هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از میان ما رفت. آقای رشیدی نماد نسلی است که تاریخ هنر ایران به آن افتخار می‌کند. آثار ارزشمندی که استاد رشیدی در آن نقش آفرینی کرد بویژه فیلم‌ها و سریال‌هایی با مضامین تاریخی و مذهبی هیچگاه از یاد و خاطره ها نخواهد رفت.

در آخرین دیداری که با این هنرمند مردمی در ماه مبارک رمضان امسال داشتم به ایشان گفتم که نسل جدید باید اخلاق و مردمداری را از شما هنرمندان اصیل بیاموزد.

درگذشت استاد داوود رشیدی را به همسر محترم شان سرکار خانم احترام برومند و فرزند هنرمندشان خانم لیلی رشیدی و همه بستگان داغدار و جامعه هنری کشورمان تسلیت عرض می کنم. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.»

 

---------------------------

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت داوود رشیدی

متن این پیام به شرح ذیل است :

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند پیشکسوت و مردمی، مرحوم داوود رشیدی موجب تأثر و تألم گردید.

این کارگردان و بازیگر خلاق سینما، تئاتر و تلویزیون، نقش ارزشمندی در اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم داشت و طی یک عمر فعالیت هنری با خلق آثاری ممتاز و پر شکوه، در تاریخ هنر کشور ماندگار شد.

امیدوارم هنرمندان جوان کشورمان، آداب هنروری و پشتکار ایشان را سرمشق خود قرار داده و خلاقانه در مسیر اصالت‌های فرهنگی، گام بردارند.

اینجانب درگذشت این هنرمند محبوب را به خانواده محترم رشیدی، اصحاب تئاتر و سینما و همه علاقمندان به هنر تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت دارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------