آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

غبطه به لیلا حاتمی، مریلا زارعی و ترانه علیدوستی/ افسوس یک بازیگر زن برای بازی نکردن در دو فیلم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نگار عابدی در برنامه «دورهمی» از لیلا حاتمی، مریلا زارعی و ترانه علیدوستی در جایگاه سه بازیگری که به آن‌ها غبطه می‌خورد، یاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شامگاه پنجشنبه اول مهرماه، نگار عابدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مهمان برنامه «دورهمی» بود.

در ابتدا، این بازیگر تئاتر در پاسخ به سوال مهران مدیری که چه شد از سینما و تلویزیون سردرآورد، گفت: «دنیای تصویر، دنیایی وسوسه‌انگیز است. متاسفانه تئاتر مخاطبان اندکی دارد و محدوده شهرت اهالی‌اش، تئاتر شهر و چهارراه ولیعصر است. البته مشکلات مالی نیز در این اتفاق بی‌تاثیر نبوده است.»

عابدی در ادامه با اشاره به فیلم‌هایی که به خاطر تئاتر، بازی در آن‌ها را از دست داده است، گفت: «فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» به کارگردانی رضا میرکریمی را به خاطر حضور در نمایش «تیغ کهنه» به کارگردانی نادر برهانی‌مرند نپذیرفتم. هرچند که به واسطه تغییر برنامه‌ها، فیلمبرداری آن فیلم دقیقا روزی شروع شد که «تیغ کهنه» تمام شد. افسوس نپذیرفتن آن پیشنهاد همیشه در ذهنم خواهد ماند.»

بازیگر سریال «دودکش» افزود: «حضور در سریال «پس از باران» به کارگردانی سعید سلطانی را هم به‌خاطر سفر به اوکراین با عوامل گروه نمایش «مجلس نامه» به کارگردانی محمد رحمانیان قبول نکردم و برای آن هم متاسفم.»

او در پاسخ به مهران مدیری که سنش را پرسید، گفت متولد 18 بهمن 1349 است و ادامه داد: «من با اینکه 45 ساله هستم اما صورت جوانی دارم که بابت آن از خانواده‌ام متشکرم، چون امری ژنتیک است، به همین دلیل دوست ندارم نقش‌های پیر را قبول کنم و ترجیح می‌دهم آن‌ها را برای 10 سال آینده بگذارم.»

بازیگر فیلم سینمایی «یه حبه قند» در ادامه، داشتنِ دختر را به مالکیت همه چیزهای خوب دنیا تشبیه کرد و افزود: «دخترم اِما، 9 ساله است و با توجه به نزدیکی‌اش به سن بلوغ، انگار خودم را در وجود او می‌بینم.»

او اولین مربی بازیگری‌اش را مهتاب نصیرپور دانست و گفت: «من الفبای بازیگری را از نصیرپور آموختم. یکی از اتودهای مورد علاقه من در کلاس‌های او، ایفای نقش سه زن در سه موقعیت و سه حالت مختلف بود.»

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برابر شیطنت مهران مدیری که گفت حسود هستید یا نه، جواب داد: «زن مگر می‌تواند حسود نباشد، اما من تلاش می‌کنم با حسادتم مبارزه و آن را به غبطه تبدیل کنم.»

او از لیلا حاتمی، مریلا زارعی و ترانه علیدوستی در جایگاه سه بازیگری که به آن‌ها غبطه می‌خورد، یاد کرد.

نگار عابدی در پایان دستبندی را که سه سال پیش از خیریه ای خریده و علامت ماه تولدش روی آن حک شده بود، به موزه برنامه «دورهمی» اهدا کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------