پژمان جمشیدی و شبنم قلی‌خانی روی صحنه نمایش «پوست انداختن» / عکس



نمایش «پوست انداختن» در فضای رئالیسم جادویی، در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، در این نمایش که آرش سنجابی نویسندگی، طراحی و کارگردانی‌اش را به عهده دارد پژمان جمشیدی، شبنم قلی‌خانی، توماج دانش بهزادی، حامد رحیمی نصر، خاطره حاتمی، نازنین کریمی و آیه کیان پور نقش آفرینی می‌کنند.

 

«پوست انداختن» که تهیه‌کنندگی‌اش را کیوان اسماعیلی به عهده دارد از 2 آبان تا 4 آذر به مدت سی شب در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد رفت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

داستان «پوست انداختن» که برداشت آزادی از رمان «شهر همنوازان سپید» نوشته بختیار علی (با ترجمه الهه قاسمزاده) است در واقع زندگی موازی دو زوج و پیچیدگی روابط آنها را نشان می‌دهد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

حامد رحیمی نصر (طراح صحنه)، مهدی رایگانی (طراح پوستر)، امیر خدامی، مهدیه خالقیان، محمدرضا کریمی (گروه عکاسی)، کیارش اعتمادسیفی (آهنگساز)، شهرزاد اکبری (گریم)، مهدی حسینی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، مائده تقوایی (منشی صحنه) و مریم نراقی (مشاور رسانه ای) دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

کتاب‌های «چینه دان ترک خورده درناها»، «آخرین انار دنیا» و ...از جمله آثار مکتوب آرش سنجابی است و «بازدم»، «کام ماهی»، «سخت مثل آب» و ...فیلم‌هایی است که تا پیش از به کارگردانی او ساخته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------