مدیری دوشنبه فیلمش را کلید می‌زند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهران مدیری در اولین تجربه کارگردانی‌اش برای سینما، فیلم «ساعت 5 عصر» را می‌سازد.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان و حرف و حدیث‌ها درباره عدم صدور مجوز کارگردانی مهران مدیری، بالاخره فيلمبردارى فيلم سينمايى «ساعت 5 عصر» صبح دوشنبه آغاز مى شود.

 

با وجود اینکه پیشتر اعلام شده بود فیلمبرداری این فیلم در ایام محرم و صفر و پیش از آغاز پخش مجدد برنامه «دورهمی» با اجرای مدیری شروع می‌شود اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، «ساعت 5 عصر» صبح دوشنبه در تهران كليد مى‌خورد. محمود كلارى فيلمبردارى اين پروژه را بر عهده دارد.

 

«ساعت 5 عصر» فیلمی کمدی، خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیت است و در هر سکانس بین 600 تا 700 نفر حضور دارند. با این حال فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردم‌اند. فیلم داستان و ماجراهای یک نفر را از 7 صبح تا 5 بعدازظهر در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر و ریتم مدام تندتر می‌شود. فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجهیم اما بدان توجهی نمی کنیم.

 

مهران مدیری علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد و نویسنده‌اش خشایار الوند است. سیامک انصاری نیز به عنوان نقش اصلی در این فیلم نقش آفرینی می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------