بنیاد فیلم آمریکا برگزید / بهترین فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی سال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بنیاد فیلم آمریکا ۱۰ فیلم سینمایی و ۱۰ برنامه تلویزیونی برتر این کشور در سال گذشته را برگزید.

به گزارش خبرآنلاین، فهرست برترین‌ فیلم‌های سینمایی بنیاد فیلم آمریکا گوناگون است و از «مهتاب» (Moonlight) اثر تحسین‌شده بری جنکینز و «سکوت» (Silent) درام مذهبی تاریخی مارتین اسکورسیزی تا «سالی» به کارگردانی کلینت ایستوود درباره معجزه‌ای روی رود هادسن و انیمیشن «زوتوپیا» از کمپانی دیزنی را در برمی‌گیرد.

 

در سوی دیگر انتخاب‌های تلویزیونی بنیاد فیلم آمریکا نیز وضع مشابهی دارد. در انتخاب‌های این بخش سریال‌های مشهور و پرطرفداری چون «بازی تاج و تخت»‌ و «معاون رییس‌جمهور» (Veep) در کنار آثار تازه‌وارد و موفقی چون «آتلانتا»، «تاج» (The Crown) و «آن شب»‌ (The Night Of) قرار گرفته‌اند.

 

پیمان معادی بازیگر ایرانی آثاری چون «جدایی نادر از سیمین»‌ و «ابد و یک روز» یکی از بازیگران سریال «آن شب»‌ ساخته ریچارد پرایس و استیون زایلیان است. او در این سریال نقش پدر جوانی را بازی می‌کند که به قتلی مشکوک متهم شده است، اما چیز زیادی از شب وقوع جنایت به یاد ندارد.

 

بنیاد فیلم آمریکا علاوه بر انتخاب‌های سینمایی و تلویزیونی، جایزه ویژه‌ای به مستند «او.جی: ساخت آمریکا» ساخته ازرا ادلمن داد. این مستند که نزدیک به هشت ساعت است، یکی از مدعیان اصلی جایزه اسکار بهترین مستند بلند است.

 

بهترین فیلم‌های سال از نگاه بنیاد فیلم آمریکا: «ورود» به کارگردانی دنیس ویلنو، «حصارها»‌ به کارگردانی دنزل واشنگتن، «هکسا ریج» به کارگردانی مل گیبسن، «حتی اگر سنگ ببارد»‌ (Hell or High Water) به کارگردانی دیوید مکنزی، «منچستر کنار دریا» به کارگردانی کنت لونرگان، «مهتاب»‌ به کارگردانی بری جنکینز، «سکوت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی،‌ «سالی» به کارگردانی کلینت ایستوود و «زوتوپیا»‌ به کارگردانی بایرون هاوارد و ریچ مور

 

بهترین برنامه‌های تلویزیونی سال از نگاه بنیاد فیلم آمریکا:‌ «آمریکایی‌ها»، «آتلانتا»، «بهتره با سول تماس بگیری»، «تاج»، «بازی تاج و تخت»‌، «آن شب»، «مردم برابر او.جی سیمپسون»، «داستانی جنایی آمریکایی»، «چیزهای عجیب»، «این ما هستیم» و «معاون رییس‌جمهور»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------