3 سال است که بیکارم/ سینمایی که پارتی بازی باشد، ترقی نمی‌کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تمام پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون همه بیکار هستند و ما هنرمندان در سینما حضور نداریم.

زهره صفوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص ورود جوانان علاقه‌مند به بازیگری گفت: جوانان در کار ما نیستند و از دور تماشاگر هستند و آن طور که می‌بینند، نیست. الان تمام پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون همه بیکار هستند و ما هنرمندان در سینما حضور نداریم.

 

وی همچنین درباره بیکاری بازیگران در عرصه بازیگری اظهار داشت: سینمای ما رو به تنزل و شکست است و یک سینمای بی‌روح و مریض است چرا که حمایت شده نیست. جوانان نمی‌دانند که سینما در حال حاضر درآمد و شهرتی ندارد. آن‌هایی که می‌خواستند شهرت ببرند، بردند. ما الان برای تولید چیزی نداریم و با این وضعیت جوانان نباید وقت خود را تلف کنند و در این عرصه بیایند چرا که این کار هیچ پشتیبانی ندارد.

 

صفوی در خصوص علاقه جوانان به این حیطه تصریح کرد: علاقه عاقبت و آینده نمی‌شود. جوانان باید به چیزی علاقه داشته باشند که آینده و شخصیت داشته باشد. این کار شهرت و محبوبیت دارد ولی در حال حاضر فکر نمی‌کنم نصیب کسی شود، چون هر بازیگری یک بار یا حداکثر دو بار درسینما کار می‌کند و یکبار مصرف است.

 

بازیگر فیلم سینمایی «ساغر» در خصوص معیار و ملاک جوانان علاقه‌مند به بازیگری اظهار داشت: در حال حاضر داشتن هر معیار و ملاکی بی‌فایده است و برای سینما سودی ندارد.

 

صفوی درباره موانع کار جوانان در عرصه بازیگری گفت: آنچه باعث این اتفاق شده است بی‌حمایتی و رابطه است چون در سینمایی که همش رابطه و پارتی بازی باشد، سینما به ترقی نمی‌رسد. سینما باید با اصالت و با ضابطه باشد نه با رابطه.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ما فرشته نیستیم» در خصوص شرایط دخترش زهرا اویسی که بازیگر است، گفت: من دخترم را از زمانی که سه ساله بود وارد این عرصه کردم اما از سه سالگی تا الان که 32 ساله است فعالیت کمی داشته در صورتی که تمام شرایط و ملاک یک بازیگر با اصالت را دارد و کار خود را به خوبی می‌داند.

 

وی تصریح کرد: دخترم در حال حاضر پیشنهاد خوب کاری ندارد و از من به علت اینکه او را وارد این حرفه کردم، ناراضی است چرا که با این عرصه خو گرفته است و الان که سینمای ما در حال تنزل است و کار خوب تولید نمی‌شود تا در آن ایفای نقش کند، مرا مقصر می‌داند. دخترم در حال حاضر وکالت می‌خواند و هنوز هم از این شرایط گله مند است.

 

صفوی اظهار داشت: دوران آن روز سینما مانند امروز نبود بلکه الان چند سالی است که تغییر کرده است. اوایل انقلاب افراد انقلابی‌تر و متعهدی سینما را هدایت می‌کردند، آدم‌های کاربلدی مانند: حمید خیرالدین و فرآورده که باعث شد سینما در راه درست حرکت کند و آن زمان هم کار، درست بود و هر بازیگری در هر فیلم و سریالی درست و به جا دعوت می‌شد.

 

وی در پایان گفت: در این عرصه برای من که یک هنرمند پیشکسوت هستم کارهای ارزشمند و بزرگی نیست که در آن ایفای نقش کنم و 3 سال هم است که بیکارم و تا به الان تنها 2 کار خیلی کوچک به من پیشنهاد شده که در آن ایفای نقش کردم. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------