حق‌خوری در جشنواره فیلم فجر از نگاه آزاده صمدی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آزاده صمدی ابراز امیدواری کرد که در سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر عدالت و انصاف رعایت شود.

آزاده صمدی، بازیگر سینمای ایران با اشاره به ادغام بخش نگاه نو و سودای سیمرغ در جشنواره امسال فیلم فجر گفت: «یکی از قانون‌های آزاردهنده این بود که فیلم‌های نگاه نو اگر به بخش سودای سیمرغ راه پیدا نمی‌کرد، تنها در بخش کارگردانی و فیلم داوری می‌شد. بحث من اصلا جایزه نیست که در جای خودش بسیار هم مهم است اما می‌خواهم بپرسم چگونه می‌شود به راحتی تلاش و زحمات سایر عوامل را نادیده گرفت؟ در این تقسیم‌بندی‌های بی‌نظم (که کاش حداقل ثباتی داشت و تکلیف آدم را روشن می‌کرد) چقدر حق‌خوری شد؟ امیدوارم امسال در سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر، شاهد رعایت انصاف و عدالت نسبت به دوره‌های گذشته جشنواره باشیم.»

 

صمدی ادامه داد: «بر کسی پوشیده نیست که اعتبار هر جشنواره‌ای به دبیرش است. اگر ما به این فرهنگ برسیم که دبیر جشنواره (که شایستگی خود را نشان داده و ویژگی‌هایی داشته که به عنوان دبیر انتخاب شده) در یک مدت مشخص روی کار بماند و تمام اهدافش را اجرایی کند، خیلی از مشکلات‌مان حل می‌شود.»

 

بازیگر سریال «راه بی‌پایان» گفت: «کسی که یک سال به عنوان دبیر کار کرده، بهتر از دیگران نقاط ضعف و قدرت عملکردش را تشخیص داده و خود می‌تواند برای رفع این مشکلات دست به کار شود. پس بهتر است اگر هم آزمون‌ و خطایی صورت می‌گیرد، به دبیر جشنواره فرصت دهیم نه این که سریع با او خداحافظی کنیم تا دبیر بعدی بیاید.»

 

صمدی در پایان گفت: «من امیدوارم که اتفاقات خوبی در سینمای کشورمان بیفتد و به عمر من قد بدهد تا شاهد این اتفاقات باشم.»

 

 باشگاه خبرنگاران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------