کارگردان ویلایی ها از نامزدی جشنواره فیلم فجر انصراف داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با انتشار پیامی؛

کارگردان ویلایی ها از نامزدی جشنواره فیلم فجر انصراف داد

کارگردان فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» که نخستین فیلم سینمایی او در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در بخش‌هایی کاندید شده بود، از کاندیداتوری جشنواره انصراف داد.

به گزارش مهر، منیر قیدی کارگردان فیلم سینمایی «ویلایی ها» در پی اعتراض به داوری‌های سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر از کاندیداتوری انصراف داد. در همین راستا وی متنی را در اختیار خبرنگار مهر قرار داده است. 

 

متن این پیام به شرح زیر است:  

 

«حضور در هر رقابتی و تن دادن به قواعد  داوری بخشی مهم از روحیه کمال طلبی و حتی جاه طلبی هر هنرمندی است. اما این حضور هنگامی ارزش دارد که در مواجهه با حسادت و جهالت و بلاهت  و حذف، قربانی نشود .فیلمنامه ویلایی ها روایتی است که به قدر بضاعت خود و به گواه آرا و نظرها و بازخوردهای متنوع، فروتنانه و بی ادعا بر دلِ مخاطبانِ أصلیِ ان نشسته است و سهمِ هنرمندانِ این فیلم را در ادایِ  دِین به مقطعِ مهمی از تاریخ این سرزمین و به دست اوردن دلِ خانواده های شهدا و جانبازان ِ دریا دل براورد کرده است.  من این دستاوردِ اسمانی را با جدال های حقیرانه و کوربینانه رقابت های زمینیانِ در گِل مانده،  تاخت نمی زنم و به یاد و خاطره همان «یارانی که غریبانه رفتند از این خانه» ارزش و حرمتِ غریبانگی هایی از این دست را در تنهایی خود با زیبایی بیشتری احساس می کنم و این حال را به نامزدی ها و مرتبه های دیگری که در دستِ ادمیانِ ریاکار ، حقیر شده است نمی دهم؛ و از سعید ملکانِ عزیز تمنا و استدعا دارم با همان نگاهِ مؤلفانه و حسنِ نیتی که به سینمای ایران دارد ، همچنان به خطر کردن درآزمودن عرصه ها و استعدادهای جدید بپردازد و دل قوی داشته و راهش را ادامه دهد که ؛ «خداوند عزت دهد»

 

ارادتمند: منیر قیدی»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------