لباس اسکار مریل استریپ خبرساز شد/ دلخوریِ خانم بازیگر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازیگر سرشناس هالیوودی کارل لاگرفلد طراح مشهور لباس را متهم کرد که مراسم اسکارش را خراب کرده است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، مریل استریپ که در مراسم امشب اسکار به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بازیگری است، کارل لاگرفلد طراح مشهور را متهم کرد با حرفی که زده شب اسکارش را خراب کرده است.

 

این طراح ادعا کرده بود این بازیگر تصمیم گرفته با لباس شانل برای مراسم یکشنبه شب در اسکار حاضر نشود، چون در ازای دریافت پول می‌خواهد مارک طراح دیگری را به تن کند.

 

در حالی که ادعای لاگرفلد به تیتر نشریات بدل شد، استریپ که با دریافت بیستمین نامزدی اسکارش امشب روی فرش قرمز می‌رود، اعلام کرده این افتخار او تحت شعاع خبر لاگرفلد قرار گرفته و او دیگر نمی‌تواند به چشم همکاران، مخاطبان و هوادارانش نگاه کند.

 

استریپ ۶۷ ساله که پرافتخارترین بازیگر زن نسل خودش است، با صدور بیانیه‌ای این مطالب را بیان کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این در حالی است که طراح مشهور ضمن عذرخواهی از مطرح کردن این حرف گفته است این حق خانم استریپ است که بخواهد طراح دیگری را انتخاب کند و از حرف او سوء‌برداشت شده و منظور او این نبوده که مریل استریپ به خاطر دریافت پول از طراح دیگری، لباس او را به تن نخواهد کرد.

 

مریل استریپ در اطلاعیه خودش از این حرف‌ها ابراز تاسف کرده و گفته چنین جنجالی با یک عذرخواهی فراموش نمی‌شود.

 

مریل استریپ برای بازی در فیلم «فلورانس فاستر جنکینز» در نقش یک خواننده اپرا، امشب از نامزدهای اسکار بازیگری هشتاد و نهمین مراسم اسکار است.  

 

در عین حال بازیگر مشهور آمریکایی امشب هم به عنوان نامزد مطرح است و هم برای اهدای جایزه روی صحنه اسکار می‌رود و همه در اننظار ادای سخنان سیاسی جدیدی از وی خطاب به رییس جمهوری آمریکا هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------