آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

دختر ترامپ در برادوی/ نمایشی بر خلاف سیاست‌های پدر رییس‌جمهورش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا، ایوانکا ترامپ دختر رییس‌جمهور آمریکا را به تماشای نمایشی برد که نمادی از مخالفت با سیاست‌های پدرش در بیگانه‌هراسی است.

به گزارش خبرآنلاین، نمایش موزیکال «از راه دور رسیده» (Come From Away) که در برادوی روی صحنه می‌رود، روایت مهمان‌نوازی اهالی شهر کوچکی در نیوفانلند است که به هزاران مسافر سرگردان خطوط هوایی در روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ پناه دادند.

 

ترودو پیش از آغاز نمایش در سخنانی کوتاه گفت:‌ «جهان باید معنای حمایت کردن از همدیگر در سیاه‌ترین دوران‌ها را درک کند.»

 

نمایشنامه «از راه دور رسیده» را ایرن اسناکف و دیوید هین زوج هنرمند کانادایی نوشته‌اند. این نمایش پیش از به صحنه رفتن در برادوی در تورنتو نیز اجرا شده است.

 

«از راه دور رسیده» از ۱۲ مارس در برادوی در حال اجرا است و با نقدهای مثبت منتقدان تئاتر روبه‌رو شده است. نشان دادن مسافری سیاه‌پوست که می‌ترسد با اشتباه مورد اصابت گلوله پلیس قرار گیرد در کنار اضطراب مسافران مسلمان راهی آمریکا در روز حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر و مهمان‌نوازی اهالی یک شهر کوچک در نیوفانلند در این نمایش، به خوبی منعکس‌کننده وضعیتی است که پس از به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا به وجود آمده است.

 

در این اجرای ویژه از این موزیکال علاوه بر جاستین ترودو و ایوانکا ترامپ بیش از ۱۲۵ نماینده سازمان ملل متحد نیز حضور داشتند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------