گله از بی‌مهری صدا و سیما در پخش تیزرهای یک فیلم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تهیه‌کننده و پخش‌کنده فیلم «سه بیگانه» از کم لطفی و بی‌توجهی صداو سیما در پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم گله کرد.

حبیب اسماعیلی - تهیه کننده - در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به فروش نسبتا خوب این فیلم در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز بیان کرد: «سه بیگانه» با در اختیار داشتن حدود 70 سالن سینما در کشور تاکنون به رقم فروش حدود 600 میلیون تومان رسیده است.

 

او اضافه کرد:‌ البته به نظر می‌رسد آمار فروش فیلم‌ها در زمان مشابه سال گذشته شتاب بیشتر ی داشت.

 

اسماعیلی ادامه داد: فیلم «سه بیگانه» یک اثر کمدی است که به طور طبیعی پخش تیزرهای تبلیغاتی کمک زیادی برای آگاهی بیشتر مردم می‌تواند کند مخصوصا در این روزها که روزنامه‌ها و مجلات هم منتشر نمی‌شوند. با این حال آن طور که باید رسانه ملی توجهی نکرده است.

 

وی گفت: این در حالی است که پیش از نوروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه‌ای برگزار و هماهنگی‌هایی برای پخش تیزرهای فیلم‌های سینمایی در تلویزیون انجام شد، اما حداقل برای فیلم «سه‌بیگانه» به جز چند نوبت محدود در روزهای اول دیگر تیزر یا حتی زیرنویسی از فیلم پخش نشده است.

 

او با انتقاد از بی‌مهری صدا و سیما به پخش آگهی فیلم‌های سینمایی، افزود: «سه بیگانه» دو بار تا پای اکران پیش رفته بود ولی هربار با مشکلاتی مواجه و از اکران آن جلوگیری شد، الان هم که بالاخره به سینماها راه یافته با مجوز قانونی وزارت ارشاد است و یک دستگاه‌ دولتی مانند صداو سیما باید برای معرفی آن حمایت کند.

 

در فیلم «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا و مجید صالحی نقش سه مأمور اصلی فیلم را بازی می‌کنند که در موقعیت‌های طنزی قرار می‌گیرند. حمید لولایی، لیلا اوتادی، سحر قریشی و برزو ارجمند هم در این فیلم بازی کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------