آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازتاب انتخاباتی شدن برنامه مهران مدیری/ قهرمان سازی رسانه های اصولگرا از هنرمند ممنوع التصویر دیروز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بعد از آنکه مهران مدیری موضوع برنامه دورهمی خود را انتقاد از کم تحرکی دولتمردان قرار داد، سایت های جناح مخالف با اختصاص عکس و تیتر اول خود به این برنامه به سمت قهرمان سازی از این هنرمند روی آوردند.مدیری قبل از این مدتی از سوی اصولگرایان ممنوع التصویر شد. 

دیشب دورهمی مدیری یکی از سوژه های انتخاباتی اصولگرایان را در برنامه دورهمی با نام «تنبلی - تحرک» به بحث گذاشت. این واژه یکی از رمز و شعارهای انتخاباتی جناح مخالف روحانی در کارزار امروز است.

مدیری چه گفت؟

اگر انرژیها مثل چهارسال قبل و زمان انتخابات بود الان بوی نفت بیشتری توی سفره ها میپیچید و مردم جنوب حداقل دو سه روز در سال از آسمان آبی سهمی داشتند.

دلیل اینهمه تنبلی رو هنوز دانشمندا نتونستن پیدا کنن ممکنه ارثی باشه و ژنتیکی یا خودخواسته دقایقی بعد از پخش برنامه جنجالی مدیری ، موجی از نقد و انتقادها در شبکه های اجتماعی علیه این حرکت مجری دورهمی به راه افتاد. سخن اغلب منتقدان حول این محور بود که چرا سوژه کاملا انتخاباتی انقلابی عمل کردن و تحرک به عنوان موضوع یک برنامه طنز قرار گرفته است.

 

جناح اصولگرا تحت این عنوان مدعی است که دولت حرکت اش کُند است. البته واژگان تحرک و پرکاری قبل از این نیز  محور تبلیغات انتخاباتی اصولگرایان قرار گرفته بود. در انتخابات 84 یکی از لقب های استفاده شده برای احمدی نژاد «تحرک، جنگندگی و انقلابی عمل کردن» او بود. این باراصولگرایان این عناوین را  برای افرای مثل ابراهیم رئیسی بکار می برند و طبق نمایندگان تهران، دوربین صدا و سیما با نشان دادن سفرهای این کاندیدا به به نقاط دور افتاده سعی دارد چهره ای پرتحرک و جنگنده از او نشان دهد

 

قهرمان سازی رسانه های اصولگرا از مدیری

 بعد از حمله مستقیم مجری دورهمی به دولت و رئیس جمهور سایت های اصولگرا با انتشار مطالبی تحت عنوان «پیام های مردمی» به تحسین او پرداختند.

 

بخشی از این مطالب یا به اصطلاح پیام های مردمی که خبرگزاری فارس منتشر کرده است در پی می آید

: ‏میگن فحش رو بنداز زمین، صاحبش برمیداره!

مدیری خیلی خوب داره صحبت میکنه

درباره تنبلیه آقایون دولت 

‏طناز مردمی یعنی مهران مدیری

مدیری امشب خوب متلک بارون کرد

‏هر انچه در این چهار سال بود مهران مدیرى امشب در دورهمى گفت

‏مهران مدیری امشب خیلی زیبا دولتِ پیرمردهای تَنبَل رو به چالش کشید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------