فصل دوم «شهرزاد» آخر خرداد می آید/ چاووشی دوباره می خواند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با پخش نسخه جهانی

فصل دوم «شهرزاد» آخر خرداد می آید/ چاووشی دوباره می خواند

پخش هفتگی فصل دوم شهرزاد از دوشنبه ۲۹ خرداد آغاز می شود.

به گزارش مهر، علی اسدزاده مجری طرح سریال «شهرزاد» تاریخ رسمی پخش فصل دوم «شهرزاد» را اعلام کرد که طبق گفته وی، پخش هفتگی فصل دوم از روز دوشنبه ٢٩ خرداد  ۱۳۹۶ (١٩ ژوئن ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.

 

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید محمد امامی ساخته می شود.

 

داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است که نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه هستند.

 

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و ... ایفای نقش می کنند.

 

محسن چاوشی نیز همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است.

 

شرکت تصویر گستر پاسارگاد که پخش این مجموعه را بر عهده دارد با انتشار تریلری ساخته مسعود رفیع زاده کار تبلیغات سریال را شروع کرد.

 

طبق اعلام این شرکت نسخه خانگی و دیجیتالی سریال «شهرزاد» همزمان در سراسر کشور توزیع خواهند شد. نسخه خانگی فصل دوم سریال «شهرزاد» شامل نسخه بلو ری و دی‌وی‌دی از طریق شهر کتاب ها، ویدیو کلوپ ها، مراکز عرضه فیلم و سوپر مارکت های سراسر کشور توزیع می شود.

 

همچنین نسخه دیجیتالی این سریال که به صورت جهانی پخش خواهد شد با کیفیت فول اچ دی عرضه شده و هموطنان خارج از کشور می توانند از این طریق به صورت قانونی به تماشای سریال بنشینند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------