«باباپنجعلی» لباسی نیست که دیگر اندازه‌ام نباشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علیرضا خمسه که این روزها مقابل دوربین مجموعه «پایتخت ۵» بازی می‌کند، درباره تجربه نزدیک به ۱۰ سال بازی در نقش «بابا پنجعلی» گفت: هر کدام از این شخصیت‌ها در وجود ما ته‌نشین شده‌ و در این سال‌ها با ما رشد کرده‌اند.

این بازیگر در گفت‌وگویی که با ایسنا داشت، اظهار کرد: به نظرم «پایتخت» و شخصیت‌های آن آنقدر در وجود بچه‌ها نهادینه شده است که بعد از گذشت چند سال آن را فراموش نمی‌کنند. در واقع این شخصیت‌ها مثل لباسی نیستند که دو سال پیش به تن کرده باشیم و امروز بگوییم دیگر اندازه ما نیست.

 

او با بیان اینکه شخصیت‌های «پایتخت» با بازیگران آن بزرگ شده‌اند، افزود: سن شخصیت‌های «پایتخت» با ما افزایش یافته است؛ سارا و نیکا نمونه‌های بارز این موضوع هستند که از کودکی در کنار ما بوده‌ و الان به سن نوجوانی رسیده‌اند. هر کدام از این شخصیت‌ها ۹ سال است که در وجود ما ته‌نشین شده‌ و طی این سال‌ها با ما رشد کرده‌اند.

 

خمسه که معتقد است «دلیل موفقیت سریال «پایتخت» در سال‌های گذشته جذابیت آن برای مردم بوده است»، یادآور شد:‌ تنها مساله‌ای که می‌تواند در آینده مجموعه «پایتخت» را زمین بزند، عدم جذابیت آن برای مخاطب است. در جذاب کردن یک اثر نمایشی مهمتر از هر چیزی خلق شخصیت‌های جذاب و جدید است؛ چرا که شخصیت‌های جذاب در هر موقعیتی که قرار بگیرند جذاب می‌شوند.

 

این بازیگر درباره شکل‌گیری شخصیت‌ها و تیپ‌های سریال «پایتخت»، گفت: در شکل‌گیری این شخصیت‌ها همه گروه به نوعی نقش داشتند؛ چرا که «پایتخت» یک کار گروهی است و این طور نیست که نویسنده‌ها فقط نوشته باشند، کارگردان فقط کارگردانی کرده باشد و بازیگران فقط بازی کرده باشند؛ بلکه «پایتخت» حاصل یک کار گروهی میان تمام عوامل است که مرتب با هم در حال تعامل و گفت‌وگو هستند.

 

او با اشاره به شخصیت «باباپنجعلی» در سریال «پایتخت» گفت: اولین کاری که برای کودکان انجام دادم مجموعه «هوشیار و بیدار» بود و چیزی حدود دو دهه مردم من را با نام «بیدار» می‌شناختند. الان نیز نزدیک به یک دهه است که مردم من را «باباپنجعلی» خطاب می‌کنند. شاید در آینده در مجموعه دیگری حضور داشته باشم و مردم من را با نام شخصیتی که در آن مجموعه حضور دارم بشناسند و خطاب کنند.

 

خمسه در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ما همیشه به چشم و کلام مخاطبان توجه می‌کنیم که آن‌ها چه چیزی را می‌پسندند و برای ما همین مهم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------