آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«پایتخت ۵» و چند پروژه جنگی را برعهده دارم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی از جدیدترین فعالیت های سینمایی و تلویزیونی خود خبر داد.

ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی در گفتگو با مهر با اشاره به جدیدترین فعالیت های سینمایی خود گفت: در حال حاضر برای حضور در پروژه سریال تلویزیونی «پایتخت ۵» به شمال کشور آمده ام تا بخش جلوه های ویژه میدانی آن را انجام دهم. بخش هایی از جلوه های ویژه میدانی این سریال مربوط به ایجاد باران و بخش های دیگری از آن نیز در جنگ می گذرد.

 

وی بیان کرد: همچنین بخش جلوه های ویژه میدانی پروژه سینمایی «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور را نیز بر عهده داشتم که فکر می کنم فیلمبرداری آن طی روزهای آینده به پایان رسد. این فیلم سینمایی قرار است در گروه سینمایی «هنر و تجربه» نمایش داده شود.

 

کرمیان توضیح داد: «اینجا خانه من است» با موضوع جنگ جلوی دوربین رفته است و درباره روزهای اول جنگ است و در اطراف تهران جلوی دوربین رفته است.

 

وی بیان کرد: همچنین به تازگی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی را نیز به تازگی به پایان رسانده ام، من این کار را بسیار دوست داشتم و فکر می کنم از جمله کارهای خوب این کارگردان به شمار رود.

 

ایمان کرمیان در پایان گفت: در یک سریال مستند با نام «آشوب» به کارگردانی پوروزیری نیز حضور داشته ام که آن نیز با موضوع جنگ جلوی دوربین رفته است و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------