آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فرزند ناصر ملک‌مطیعی: پدرم فوت کند صداوسیما خبرش را منتشر می‌کند؟!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرزند ناصر ملک‌مطیعی با بیان این که صداوسیما نیز در پی نشر شایعه درگذشت ناصر ملک‌مطیعی پیگیر صحت یا سقم این خبر بوده است، گفت: «جای سوال دارد که وقتی پدرم زنده است تصویر و مصاحبه او پخش نمی‌شود ولی اگر فوت کند صداوسیما خبرش را منتشر می‌کند؟!»

به گزارش مهر، امیرعلی ملک‌مطیعی درباره شایعاتی که این روزها در فضای مجازی با موضوع درگذشت ناصر ملک‌مطیعی منتشر شده است گفت: «خوشبختانه پدر نه در بیمارستان بستری است و نه مشکلی دارد بلکه در خانه است و به لحاظ جسمی هم در سلامت به سر می‌برد ولی نمی‌دانم چرا این چند وقت مدام شایعاتی منتشر می‌شود.»

 

او تصریح کرد: «گویا عده‌ای از خبر مرگ یک هنرمند که شاید عده‌ای طرفدارش باشند و عده‌ای هم نه، چیزی عایدشان می‌شود یا شاید برایشان جنبه تفریحی دارد ولی به نظر من این حرکت بسیار ناشایست است. خود این افراد اگر در محل کارشان به سر ببرند و به ناگاه به آن‌ها بگویند که پدر یا یکی از عزیزانشان فوت کرده چه حالی خواهند داشت؟»

 

ملک‌مطیعی ادامه داد: «نمی‌دانم چرا علاقه عده‌ای به مرگ زیاد است. بهتر بود به جای این که خبر مرگ یک هنرمند با این سرعت منتشر شود، این اتفاق برای سالروز تولد هنرمند رخ می‌داد. آیا این که مدام خبری کذب منتشر شود که هنرمندی در فلان بیمارستان بستری است و یا به فلان دلیل درگذشت، اقدامی انسانی یا شرافتمندانه است؟»

 

فرزند ناصر ملک‌مطیعی یادآور شد: «در کشور ما طرح تجلیل از پیشکسوتان هنر خیلی کم و اندک است و اکثر افراد منتظرند تا هنرمندی فوت کند تا برایش یادواره برگزار کنند. این در حالی است که وقتی هنرمندی زنده است باید به او عشق ورزید و برایش بزرگداشت و جشن گرفت. وقتی مراسمی چون جشن برای هنرمندان و تجلیل از آن‌ها وجود ندارد، طبیعی است که مردم در مراسم درگذشت یک هنرمند شرکت کنند و سلفی بگیرند. همچنین فقدان برنامه‌هایی برای قدردانی از هنرمندان باعث شده تا هنرمندان هم اکثرا در مراسم درگذشت و ختم همدیگر را ببینند.»

 

او با بیان این که صداوسیما نیز در پی نشر شایعه درگذشت ناصر ملک‌مطیعی پیگیر صحت یا سقم این خبر بوده است، اظهار کرد: «دوستان لطف دارند و این موضوع را پیگیری می‌کنند ولی جای سوال دارد که وقتی پدرم زنده است تصویر و مصاحبه او پخش نمی‌شود ولی اگر فوت کند صداوسیما خبرش را منتشر می‌کند؟!»

 

ملک‌مطیعی در پایان تأکید کرد: «ای کاش به جای مرگ به زندگی علاقه داشته باشیم و در زمان حیات یک هنرمند به فکر او باشیم و اهمیت بدهیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------