ناگفته‌های فریبا کوثری در روز تولدش/ از دلیل ازدواج نکردن تا سیمرغ نگرفتن و حواشی فضای مجازی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فریبا کوثری با حضور در برنامه «فرمول یک» از تجربیاتش در زندگی شخصی و دنیای حرفه‌ای بازیگری گفت.

به گزارش خبرآنلاین، برنامه «فرمول یک» روز گذشته میزبان فریبا کوثری بود. این بازیگر سینما و تلویزیون در ابتدای صحبت‌هایش در این برنامه گفت: «امروز ۵۰ سالم تمام می شود و قطعا از این سال‌ها راضی بوده‌ام. سن یک عدد است و آدم نمی داند یک سال از زندگی‌اش کم شد یا یک سال زیاد شد؛ اما خدا را شکر می کنم تا این سن سالم هستم، خانواده و دوستان خوبی دارم و شاید همه چیز بر وفق مرادم نبوده باشد اما زندگی خوبی داشته ام.»

 

۴۰ تا ۵۰ سالگی سن ثبات و آرامش است

 او افزود: «در ۲۰ تا ۳۰ سالگی انسان درگیر آرمان‌هایی برای زندگی است، فکر می‌کند همه دنیا دست اوست و می تواند آن را تغییر دهد. ۳۰ تا ۴۰ سالگی زمان پختگی است و قدم هایمان را باید برای ساختن زندگی‌مان برداریم؛ اما در ۴۰ تا ۵۰ سالگی در شرایط سنی قرار می‌گیریم که همه چیز زندگی باید منظم شده باشد.»

 

ازدواج نکردنم دلایل مختلفی دارد که نمی گویم

 این بازیگر درباره وضعیت تأهل خود گفت: «ازدواج نکرده‌ام. این موضوع علل مختلفی دارد اما چون ممکن است بعد از برنامه در فضای مجازی حواشی پیش بیاید و من حوصله پاسخگویی ندارم، بگذارید از این سوال بگذریم.»

 

کوثری درباره حواشی فضای مجازی اظهار کرد: «متاسفانه ما به خودمان اجازه می دهیم دیگران را قضاوت کنیم؛ اما اصلا در این جایگاه نیستیم. من هم سر و صدا و هیاهو را دور و برم دوست ندارم و فکر می کنم وقتم را باید برای چیزهای مهم تری در زندگی بگذارم.»

 

در اولین کارم  با شهلا ریاحی همبازی بودم

 او شایعه اختلاف با شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی در سریال «دلنوازان» را تکذیب و تصریح کرد: «وقتی بازیگران جدید می‌آیند، دلیلی ندارد با آنها برخوردی داشته باشیم. من هم یک روز جوان بودم و از جایی شروع کرده ام. در اولین کارم هم با شهلا ریاحی همبازی بودم. هیچوقت کسی جای آدم را تنگ نمی کند، ما هم از جایی شروع کرده ایم و قرار نیست تا ابد بمانیم.»

 

بازیگر «مختارنامه» درباره تفاوت های جوان های دیروز و امروز گفت: «جوان های گذشته ارزش و حرمت بیشتری برای افراد قائل بودند اما حالا برخی از جوان ها فکر می کنند، فقط خودشان مهم هستند. در حالی که رشته ما یک کار گروهی و درگیر بده و بستان است.»

 

در حوزه زنان دغدغه داشتم برای همین سراغ اجرا رفتم

 کوثری درباره تجربه مجری‌گری با برنامه «زنان قصه ما» توضیح داد: «دغدغه های من آسیب های اجتماعی در حوزه زنان است و برای همین در این حوزه شغل اجرا را هم تجربه کرده ام. البته من خدمت شما و همه مجریان ارادت دارم و می دانم مجری باید حجمی از اطلاعات داشته باشد اما چون این قصه درباره زنان بود، احساس کردم من راحت تر می توانم با مهمانان ارتباط برقرار کنم.»

 

او در پاسخ به این سوال که آیا دستمزد خیلی خوبی برای این کار گرفته، بیان کرد: «من اعتقاد دارم کار خوب برای شما پول خوب می‌آورد. برای اجرا پول زیادی نگرفتم و دوست داشتم برای زنان برنامه اجرا کنم. بیشتر خانم هایی که ما با آنها در ارتباط بودیم، کسانی بودند که یا همسرانشان فوت کرده بودند یا از شوهرشان جدا شده بودند. معضلات زنان امروز خیلی زیاد است. البته حسنی که تمام این خانم ها داشتند این بود که همگی به یک خودباوری برای اداره زندگی شان رسیده بودند.

 

گاهی فکر می کنم صفحه اجتماعی ام را ببندم

 کوثری یادآور شد: «شاید از هر ۱۰ فعالیت اجتماعی، عکس یکی از آنها را در فضای مجازی بگذاریم، فقط برای اینکه بگوییم ما هم حواسمان هست و در کنار مردم هستیم. گاهی فکر می کنم صفحه اجتماعی‌ام را ببندم، شاید ما استفاده از این فضا را یاد نگرفته‌ایم. اما بعد می گویم چرا به خاطر یک اقلیت این کار را انجام بدهم.»

 

به سیمرغ فکر نمی‌کنم

 بازیگر «معصومیت از دست رفته» در پاسخ به اینکه آیا به اسکار فکر می کند، تصریح کرد: «تا به حال سیمرغ هم نگرفته ام چه برسد به اسکار. کار سینمایی ندارم و به سیمرغ فکر نمی‌کنم.»

 

کوثری ادامه داد: «دلم می خواهد مادرم همیشه در کنارم باشد. خانواده خوبی دارم و قداست خانواده برایم اهمیت زیادی دارد. ممکن است بعضی ها فکر کنند سنتی هستم اما مهم نیست.»

 

کوثری در پایان و پس از بریدن کیک تولدش، با بیان اینکه همیشه فکر می کنم ۳۰ ساله هستم و باید فعالیت و تلاش کنم، خطاب به مردم گفت: «از شما متشکرم که در فضای مجازی تبریک هایتان را می بینم. عذرخواهی می کنم که نمی توانم جواب تک تک شما را بدهم. دست همه تان را می بوسم و امیدوارم خوشبخت باشید.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------