آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دلیل نیکی کریمی برای کمک مستقل به زلزله‌زدگان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نیکی کریمی در واکنش به پیشنهاد کار مشترک با سایر هنرمندان برای کمک به زلزله‌زدگان می‌گوید ترجیح می‌دهم مستقل عمل کنم و با وسواسی که دارم خودم بالای سر کار باشم.

به گزارش خبرآنلاین، نیکی کریمی، بازیگر در مورد سفر سه‌شنبه‌ آینده (هفتم آذر) به کرمانشاه در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دوستان مهربانم، روزی که من جهت انجام پروژه‌های کاری به لندن آمدم، در شبانگاهش، متاسفانه کرمانشاه دچار زلزله شد و بنده گرچه امکان حضور در منطقه را نداشتم ولی از مردم در شبکه‌های اجتماعی تقاضا کردم تا کمک نقدی جمع کنیم برای مردم مصیبت‌زده.

 

با همکاری نیروهای دفترم در تهران و همکارانم در کرمانشاه و کمپین #پشتگرمی، کار گزارش‌دهی به مردم و نحوه به کار ‎بستن کمک‌ها را در روزهای اول با استفاده از اینستاگرام و کانال تلگرام پیش بردم تا مردم بدانند حقیقتا امانتدار اعتماد و کمکشان هستیم. طبیعتا حجم آسیب‌های منطقه بیش از این‌هاست که همه را بتوان با این کمک‌ها پوشش داد و در ضمن باید مراقب بود که موازی کاری نکنیم و مداخله در خدمت‌رسانی درست نهادهای مسوول (هلال‌احمر و نیروهای انتظامی و نظامی) نکنیم.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تجربه من در بم نشان داده بود که تاسیس مراکز خوب کودک و نوجوان باعث می‌شود به نسل بازمانده از زلزله کمک کرد تا زودتر به زندگی برگردند و جراحت‌های روحی و جسمی‌شان را زودتر ترمیم کرد. بعد از فاز اول کمک‌ها و بارندگی منطقه، مردم زیادی به ما توصیه کردند که وارد جلسات مشترک با سایر هنرمندان یا چهره‌های کمک کننده در زلزله بشويم که متاسفانه در کشور نبودم و البته می‌خواهم توضیح بدهم که هم در تجمیع افراد مزیت‌هایی وجود دارد و هم در کارهای مستقل ستادی.

 

من معتقدم این تکثر لزوما به معنی تفرقه نیست؛ بلکه انگاری تقسیم کار صورت گرفته است و هرکسی دارد به بخشی از کار کمک می‌کند.

 

من ترجيح می‌دهم مستقل عمل كنم و با وسواسی كه دارم خودم بالای سر كار باشم و در جريان باشم. ‎ من و کلا کمپین #پشتگرمی تصمیم بر کار دراز مدت داریم در زمینه توانمندسازی کودکان و و نوجوانان زلزله‌زده کرمانشاه و تاسیس مرکزی مجهز که خدمات آموزشی، تربیتی، هنری و فیلمسازی به بچه‌ها بدهد که به امید خدا منشا خیر بشود برای کل منطقه و کشور و طبیعتا به کمک‌های شما مردم احتیاج خواهیم داشت.

 

دیروز در جهت مدیریت بحران فعلی و هوای سرد منطقه، به این نتیجه رسیدیم که بخشی از پول جمع‌آوری شده را اختصاص بدهیم به تاسیس خانه‌های پیش‌ساخته ضد زلزله و مجهز برای خانواده‌های بیشماری که نیازمندند. من امروز به ایران رسیده‌ام و سه‌شنبه به منطقه می‌روم و از آن‌جا به شما گزارش عملکرد می‌دهم

 

پی‌نوشت: يک خسته نباشيد هم به الهام پاوه‌نژاد عزيز بگم كه واقعا لذت بردم از حضورش و جواب يكی از سوال‌های شما: هنوز می‌توانيد به همين شماره كارت وجوه نقدی خودتان را واريز كنيد ٥٠٢٢٢٩١٠٦٧٩٢٧٧٥٤»

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------