فیلم جدید کارگردان جیمز باند در راه است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فیلم سینمایی فانتزی "کریستوفر رابین" به کارگردانی "مارک فورستر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۳ آگوست ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

فیلم جدید کارگردان جیمز باند در راه است

 

 به گزارش میزان، فیلم سینمایی فانتزی "کریستوفر رابین" به کارگردانی "مارک فورستر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۳ آگوست ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

 

 

ﯾﻮﺍﻥ ﻣﮏﮔﺮﮔﻮﺭ شخصیت کریستوفر رابین را به تصویر می کشد، او اکنون بزرگ شده و از دوستان قدیمی خودش در جنگل ۱۰۰ کیلومتر فاصله گرفته است.

 

 

حالا که کریستوفر گرفتار مشکلات و استرس زندگی در دنیای واقعی شده، و همیشه مشغول کار است و دیگر خبری از آن کودک باهوش و خوشحال نیست، دوستان قدیمی کریستوفر به دیدارش می آیند تا وی را به خود ﻭﺍﻗﻌﯽاش بازگردانند.

 

 

الکس راس پری فیلمنامه نویس سینمای هالیوود به همراه توماس مک‌کارتی نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه رمان "وینی د پو" اثر آلن الکساندر میلن بر عهده داشته اند.

 

 

فیلم کریستوفر رابین,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

مارک فورستر از جمله کارگردانان مطرح سینمای هالیوود است که پیش از این یکی از نسخه های فیلم "جیمز باند" را کارگردانی کرده و همچنین "در جستجوی ناکجا آباد" را در کارنامه دارد.

 

 

هیلی آتل، یوان مک گرگور، توبی جونز، جیم کامینگ، پیتر کاپالدی، مارک گتیس، راجر آشتون و سوفیا اوکوندو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------